hej och hå i en köksvrå

hejhopp!

Vilken helg de var i sundsvall alltså... Men gud så kul vi hade tjejer..
Har fan druckit från torsdag till söndag non stop typ haha förutom dom få timmar man sov.. Blev ju tequila till frukost snacka om sjuk man är men vad fan liksom..

tråkigt med regnet bara men vi hade skojj endå.. men rätt sällskap är ju alltid roligt,,, två saker är jag lessen att jag missa de är björn rosenström och bettans snygga minn när en viss person hejja hahahahaha,,

Sen träffa man roger på lördagen fan vad skojj de var och träffa dig, var ju ett tag sen ;) och den sjuka efter festen som vi kom hem från klockan halv sex på morgonen på fredag lr ja lördags morgon, lars trodde vi hade blitt tokig när vi kom hem.. och inte på tala om tres sjuka madrass som såg sjukt skön ut på kvällen men var platt varje morgon hahaha.. Sen mitt tjatt på torsdagen om hur full jag var :P Blev inte så mycke kort fårn ihelgen för en viss person behöve rinte nämna namn men sprang iväg hela kvällen med min kamera men men :P


ne nu ska jag åka hämtaa lill pruppen min snart,,,

fan vad jag vill säga upp mig från mitt jobb kan nån göra de åt mig...:(

pusss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0