skitolavik som ingen är lik :P

Hejhopp på er alla..

Vad händer i mitt
liv just nudå inte specielt mycke kan jag väl påstå..
Jobbar mest hela tiden, fast nu är jag ledig i en vecka yeah vad nice alltså :)
Få se vad man hittar på ;)

igår jobba man på gladan de var väl inte allt för givande, var ju inte specielt skojj.. men träffa grabbarna grus och de var ju trevligt iaf :)
Sen fick jag ju köra folk halv natten inga namn nämda :P haha men trevligt hade vi..

sen var man ju på grillafton i onsdags, fast jag avr ju chaffis så man hade väl inte allt för skojj men de funka med rätt sällskap är allt skojj ;)

Sen till helgen blir de party hos stumpan i solle fan vad skojj de ska bli alltså..

ne nu ska jag forsätta se på teve med bea min sambo haha..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0