vilket ös med brudarna ;)

hejhopp mina trogna läsare ;)

Kan ju börja med att jag jävligt kul i lördags.. Börja med att man satt hemma med bea hela förmiddagen och sofa framför teven.. Sen kommer brudarna tres och camilla och storma in och säger att man måste hänga på och festa i solle hos bettan. Efter många om och men.. Så fick jag fingrarna ur aslet och fixa barnvakt och åkte upp.. Fick köra niklas bil för han var lite bakis ;) men så släppte bea och han av mig hos bettan.. sen blev de partaj för hela slanten.. för där var tres,camilla,sandra,mallan,bettan och sollefteå brudar med.. Men fan vilket drag de var på oss kramfors brudar och Ja du in räknad bettan ;) allsång och vin haha kan de bli bättre? :) Sen åkte vi ner till stan fick ju skjusa ner av nå snälla människor ;) Sen gick vi in på impuls hade jävligt kul men blev ju lite misär med tres börs men de ordnade upp sig, tack konstapeln haha... Sen blev de att röjja lite ner vid sen till king cover jävligt skojj,,

Sen blev de hemfärd.. Åkte med bea hem.. så skönt att vakna hemma. Men klockan sju var mormor och albin vaken så haha blev inge lång sömn inte ;)


Söndagen var bara en lång slappdag ;) lr ja lite mys hann man ju med också :)

Måndag har vart nere på stan och fixa massa saker till flytten.. Har ju glömt och skriva de.. Den 15 aug ska vi vara ute ur denna lägenhet.. då flytta man.. fast inte så långt bort utan bara till faktorsvägen typ en gata bort.. men då kommer vi och joina ligan där borta hehe.. Bea och jag ska flytta ihop i en trea.. så de bli skojj de. så de är mycke att fixa för tillfället.. Men sen när flytten är klar och allt då blir de inflyttnings fest serru :) ne nu ska jag göra något vettigt.. typ börja packa kanske? :P

Puss hej

Här kommer lite bilder jag snott från sandra. Det är sen i lördags :)

image5

Tres,sandra,jag,camilla

image6

Bettan,tres,mallan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0