Föddelsedagsbarnet :)

Hejhej!

Igår blev man ett år äldre då hela 21 år.. Huaa jag känner mig så gammal känns fan som man är nere i graven snart alltså. Men mamma och mormor och syskonen var här och gratta mig.. Fick massa grejor till hemmet och pengar så de var bra. Så käka man smörgåstårta hela dagen som för övrigt var jävligt god :)

Senare på efetrmiddagen kom frege och snylta tårta han med, inget present heller är så besviken.. :P jag skulle ju få den sen hahaha,, Senare kom sandra blev de tårta igen och lite vin och skit snack ute på bron.. Trevligt trevligt faktis.. Snacka skit om killar haha de är endå de bästa :P sen fick jag trosor av henne väldigt fina tack tack :)

idag har man jobbat känner mig bara less för man ska jobba hela helgen när de är stadsfest hur kul är de då. Jag mena alla andra går ut och ha kul men själv ska man jobba, de är ju tur att bea ska jobba med är vi två st i skiten haha..


aja in i duschen ska jag nu...

tack och hej leverpastej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0