Bloggen!!

Hejhopp!


Har sett så många som använder dom här bloggarna så jag tänkte varför inte själv börja :)

Idag har väl inte hänt så mycke, ha vart lika som alla andra dagar.

Börja med att man vakna av att albin vill ha välling och kolla på svampbob.

Sen är de upp och klä på sig och åka och lämna han på dagis.

Sen åker man hem äter frukost fixa lite och sen iväg och åka till träningsverkstan.

Tränar där i en timme typ hem och duscha sen och hämta albin på dagis.
Nu har jag precis kommit hem från hämtat albin, han ligger och sussa sött nu.

När han har vaknat så blir det iväg och handla blöjer för alla är slut.
Ska ringa till bea höra om hon vill följa med. Sen lär bea och jag bara dega framför teven lr något dyligt.
Ikväll börja ju grey´s anatomy igen ska bli nice den serien är jävligt bra. fast jag är ju lite av en serienörd jag med.
Som the o.c och one tree hill är ju riktigt bra dom med. Sen imorgon ska man till arbetsförmedlingen och prata med dom. så albin åker till sin pappa imorgon efter dagis så då är de en barn fri helg. få se vad man hittar på. fast jag vet på lördag jobba man ju på gladan :( menmen blir ju pengar iaf. Sen kommer roger,talli och Niklas upp ihelgen de blir skojj skojj iaf :) Sen måste jag köpa något till bea i present med hon fyller ju år på fredag. Sen nästa fredag blir min lilla prupp 2 år hehe :) Kan inte fatta han har hunnit blivit så stor, tiden går fort när man har roligt hehe :P


Sen igår fick bea och jag nå ryck och åkte till h-sand då. var där och kolla på stan lite. Blev en mysdräkt iaf. men hitta ju massa annat som man ville ha men de får vänta tills man får lite pengar jag har endå så mycke nya kläder som jag inte ens hinner använda ju :) Sen handlade bea lite grejor med bland annat present till albin döskalle shorts och svampbob tröja han kommer bli så glad.. han kommer få så mycke svampbob kläder och grejer när han fyller år hehe.., han är ju tokig i svampbob han. Sen åt vi på mc donals. Vilket jag igentligen inte ska göra för jag ska bara äta nyttigt nu och träna men vad fan de går ju aldrig endå.



Ne nu ska jag sluta för nu iaf och gå kasta mig i soffan och vila en sväng när albin endå sover :)


Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0