hejhopp sockertopp!!

hejhej alla tjockisar...


Nu sitter man här och uppdaterar lite. skrev inget igår men de var en hektisk dag.. Började med man klev upp for hem till mamma en sväng och pratade med henne.. sen åkte jag och träna även fast jag igenligen hade vilodag men vad fan skulle ju hem till bea och käka tårta så man blev ju tvungen.. Sen for man hem och bytte om och duscha och hämtade presenten till bea.. Sen åkte man dit då och käka tårta och pratade. så ringde niklas och sa först han skulle komma upp men sen ringde han upp igen sa att dom inte skulle komma upp.


sen begav jag mig hem och bara slöade i soffan, och väntade på att bea och ida skulle komma så vi kunde börja festa.. så kom bea ner vio gjorde oss i ordning drack lite vin och snacka skit. Sen begav vi oss ner på gladan där var de väl si och sådär med folk. men hade rätt kul iaf. Bea jag vi drack champange eftersom on fyllde år :) Sen så åkte vi hem.


Sussade man till halv två imorse hehe var lite trött va ;) Sen så kom bea ner och vi prata och väntade på en tjjej från solle som vi åkte vi till träffen käka mat serru :) så ringde roger som precis hade vaknat, och jävlas hehe ;) Sen drog i sig en hel pizza nästan fy fan vad mätt jag blev.. Nu sitter vi här hemma jag kikki och bea och prata, snart kommer talli och roger och sen ska jag iväg och jobba serru :)


ne hade bra.. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0