Tror du på spöken?!

Hejhej,,
Nu var de ett tag sen jag skrev i bloggen.. men jag ha haft så mycke för mig så de har inte blitt av.

Jaha vad har jag haft för mig då, ha ju börjat på resurs nu i veckan. Det är väll inte allt för kul, men de är inte så farligt långa dagar och de är ju tur. För jag sitter ju där och hålle rpå somna hela tiden. De tur att de finns nån i gruppen man känner, palle. Jaha vad har man mer haft för sig då, har umgåtts med talli och roger. Dom är så sjuka jag bara skratta hela tiden hehe :)

Sen fyller ju lill Albin två år imorn herregud vad stor han börja bli alltså, han har blivit så duktig att prata nu på slutet alltså. Ja tidne går fort alltså. Så imorron ska man ha kalas då. Måste göra tårta till han ikväll och slå in pakten hans.

Gud vad skönt de är när solen är frame hela dagarna, man får sådana vår känslor:) Längtar så efter sommaren fan vad kul man ska ha då.. Satt och diskutera igår om att vi skulle hyra hotell på gatufesten, de hade vart fett nice :P

Ne nu ska jag gå göra någon nytta innan man hittar på något ;)

Puss och kram hej..

Du är som ett litet spöke som ofta kommer och hemsöker mig i min hjärna..

Kommentarer
Postat av: Jessi

åh va härligt det låter att ha en liten son :) hälsa honom grattis!

2007-03-22 @ 18:04:28
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Magda

Hej emoo! :) har lagt till din blogg på mina länkar :)

2007-03-23 @ 19:52:58
URL: http://magdalenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0