Med huvudet under armen!

Ja vad säger man?! Har igentligen inget att säga..
Jag är tom på ord som man bruka säga...

Ja helgen har väll vara sig lik som alla andra helger..
Fredagen jobbade man först på frånö hotell på dagen sen var man och träna sen hem och byta om sen var de iväg till gladan för att jobba där :/ De var en lång kväll, men de är tur att bea och jag hjälptes åt gick kvällen lite fortare.. Sen var de hem och sova.

Lördag: vaknade typ klockan två på förmiddagen hehe om inte senare var trött och seg som fan och inte på humör alls att jobba.. For bea och jag på punkten och käka sen var de bara till att fara hem och börja göra sig i ordning typ och börja jobba ingen av oss ville men vad fan var ju tvungen. Kom man dit jobbade och slet hela kvällen.. sen kom man hem de var så himla skönt att lägga sig i sängen kan jag säga alltså..

Söndag: Vakna vid två då också om inte senare.. dryga mest bara hemma hela förmiddagen tillsist fick vi fingrarna ur aslet och åkte och käka på punkten igen hehe ;) käka ut jämt vi inte bra inte bra :P Sen blev de bara kväll framför teven var så himla knäckt i hela kroppen ;)

Du måste vara schizofren du alltså herregud..
Jag bli så grymt irriterad...

Ne nu ska jag gå och sova GODNATT!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0