Ta av dig skorna :P

Hejhej!

Igår så blev min lilla skitunge sjuk, börja med att jag skjusa han till dagis, han var lite extra grinig men trodde inte de var något specielt. Efter en timme på dagis ringer dom och säger att albin inte är nå pigg bara grina rakt ut ibland och går inte att trösta. Så åker dit och hämta han och lägger han i sängen när vi komma hem vilket är kring elva. Sen ligger han i sängen från dess till typ halv sju på kvällen. Då har han fått massa alvedon som antagligen ha verkat så då verka han frisk igen och är uppe och är glad. Men först trodde jag vi skulle få fara upp till sollefteå.. för han bara låg som helt död och kallsvettas som tusan sen skrek han bara rakt ut ibland, som om han hade ont..

Sen när albin hade lagt sig då kom sandra hit och vibörja dricka lite vin och snacka skit hon, bea och jag.. Var väldigt trevligt. Vi satt ungefär till två på natten innan vi kom på att de kanske var dax att sova lite ;) Men en utomlands resa i augusti blir perfekt alltså :)Ska bli så jävla skojj längta redan.

Ha typ nyss vaknat nu sitter här och kolla på min lille pojk som leker han verka frisk idag skumt nog men hoppas de. inge kul när han är sådär sjuk.. Idag ska man hem till mormor som fyller 82 år gam momma alltså blivit så gammal man tänker inte på de alltså.. Sen skulle man grilla hemma hos moder också så de bli bra de :)

Sen ihelgen jobba man när alla andra ska på kramm och festa och ha skojj men men vad gör man måste man jobba så måste man..

" jag vet inte, du är så konstig"

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0