hårresande tanke

hejhopp..
nu var de ett tag sen igen men man ha ju vart borta så de är inte så konstigt att man inte har skrivit...
Kan ju börja med att jag fått min gambil såld min pärla :P fick iväg den för 2000kr de var jävligt nice med tanke på
alla fel de var på den och jag hade bara tänkt skrota den så de var skönt :) Sen efter jag sålt den så åkte jag,bea,albin och jocke till kalix.. vi åkte väl kring fyra halv fem den blev en rätt lång biltur för man var ju rätt seg när de var så mörkt.. fast roliga samtals ämnen höll en vaken så vi var väl frame kring halv ett.. så blev de att gå och sussa på en gång.. vi var ju i kalix till fredag.. vi har väl inte gjort allt för mycke men umgåtts varit i haparanda och en snabbis till findland.. I haparanda var jag inte på något som heter candy world tror jag.. fy fan vad mycke godis jag var som i himelen :) sen drack bea,jocke och krille på onsdagen jag var nykter med en andledning som jag skriver sen.. fick köra en lång merca trodde jag skulle krascha den men när jag väl börja köra var de lugnt :)
Men åter varför jag var nykter redan på måndagen börja känna ett ont obehag inne i munen kunde knappt käka.. men tänkte de kanske var visdomstanden som spöka.. Men sen blev de tisdag och hade så jävla onte hela dagen så visste inte vart jag skulle hä mig så.. tillsist pinsamt att säga men typ elva på kvällen åkte bea,jag,krille och jocke på akuten.. fick komma in till en läkare som konstatera att jag hade en halsböld (komplicerad halsfluss) vilket kunde göra väldigt ont.. så fick jag så jag skulle äta 4g pencellin om dagen.. ivanliga fall bruka man käka typ 500mg så de är lite skillnad.. sen fick man värktabletter så de var ju bra, för hade de inte gått ner sig så hade man fått skärt bort den huuua :/
Men nu är de ju bättre iaf men ska käka de i tio dagar... Men fredag åkte vi hem.. följde jockes bror danne med som är en väldigt underlig men rolig prick haha :P Har haft ännu en trevlig visit i kalix.. alltid lika trevliga där.. så får man träffa små go barna :)

Sen väl hemma åtta på kvällen på fredag så var de bara till att göra sig iordning för jag skulle jobba klockan tio.. var inte så upplagd men men vad göra man.. jocke,bea och vickan dom gick ut dom men dom var relativt lugna tycker jag..  sen lördag var de mest bara ta de lugnt hela dagen sen kvällen var de dax att jobba igen de var 23+ så de var väl inte de roligaste men vad göra man :) pengar får man ju iaf..

söndag var också en riktig slapp dag inte mycke gjort.. kvällen var daniel och hans tjej kompis från göteborg här väldigt trevlig :) sen var de till att sussa bara...

Måndag har legat och dragit mig i sängen med min sötnos alltid lika mysigt :) Nu hade jag ju tänkt träna men då kom jag ju just på att jag går ju på pencellin så de kanske inte så jävla smart att ta ut sig då?! ska jag någonsin få bli frisk och få träna? ser ju ut som en köttbulle snart :( aja får ta en promenad sen...

puss hej

image53
Party i sundsvall..
image54
samma
image55
Bea och jag på jobbet.. kolla ser ut som bea ta på mig och kolla mina händer haha :P
image56
Jag och min sötnos i sommrast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0