simpor och grodfötter...

hej alla glada..
Ännu en morgon på jobbet, alltid lika trevligt :P jag sitter här och skriver min blogg medans gästerna mumsar frukost... vilket jag ska göra sen med när dom käkat klart.. ;) denna vecka jobba jag på frånö från måndag till fredag sen bli de gladan fredag och lördag den enda lediga dag jag har är alltså söndag.. aja något positivt i att jobba finns de ju med.. men nog om de.. Jaha sitter och fundera om de hänt något kul?! men de står rätt still faktis..
Igår var jag,bea och albin till mamma en sväng trevligt som vanligt :)

Sen har ju beas syrra veronika fått barn igår grattis till er pojke :)

Ha just varit och checka ut en gäst varför är de alltid så att de ska jävlas så stå man där som en jävla fån
och fatta ingenting och kan inte fixa de blir så jävla arg men de löste sig iaf ;)
åh jag vill bara åka hem och krypa ner i sängen och sova och mysa med jocke såklart :)
Inte för han vart så snäll i natt men endå.

undra vad man ska göra sen idag då? finns fan aldrig något att göra alltså helt sjukt tråkigt.. man sitter typ hemma och glo på teven.. kanske man skulle ta och gå på badhuset med albin sen kanske? :) de kan ju vara roligt annars vet jag inte riktigt vad man ska ta och hitta på... träning ha man lagt helt av med.. kommer väl se ut som en köttbulle snart :( men men får se hur de bli med allt så börja jag väl träna sen lr något sånt...

Ne nu ska jag börja fixa inför konferansen som jag ska ha på fredag jippi bli lång dag då :( men men...

skriver kanske mer sen lr lägger ut nå blider..

puss hej

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-14 @ 17:58:00
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0