skott i råttan

hejhopp mina kära läsare..
nu kommer ännu en tråkig dag från emelies liv.. jag gör inte så jävla mycke faktis hehe ;)
Just nu gissa vad jag gör då? sitter på jobbet vänta på att gästerna ska käka frukost klart och checka ut sig så jag kan plocka undan sen städa rummen.. Lär väl sluta relativt tidigt idag med tanke på att de inte är specielt mycke idag.. Men jag börja beundra mig själv som oka kliva upp halv sju varje morgon de skulle man aldrig kunna trott om mig för typ ett år sen.. hade aldrig orkat klivit upp fast man ha ju inte så mycke alternativ men många gånger ha jag go lust att ligga kvar.. snart måste man ju börja se sig om om ett nytt jobb.. om dom får sålt hotellet bli jag arbetslös och de inte så roligt.. jag vill ha nå bra jobba som man tjäna bra på, men  vem vill inte de då?! men men nog om jobb.. Vad gjorde jag igår då? inte mycke var med jocke hela dagen typ.. sen åkte jag och albin på dollarstore en sväng.. handlade jätte fiiiiiina som albin säger strumpbyxor till han så han inte fryser i denna kyla.. sen lite annat små plock.. sen en jätte fin kortram som man kunde sätta in massa kort i ska jag göra sen men skulle behövt lämna in lite kort på framkalling så man ha lite kort :) Sen satt jag kikki och bea och glodde på femman dubbel av snitt av grace så jäkla bra.. sen så åkte kikki och jag råka somna i soffan bea prata massa med mig jag svara sådä halft men komma inte ihåg sen haha..typ somna pratandes.. hehe...

vad ska man hitta på idag då? måste in på arbetsförmedlingen vet jag iaf sen har jag väl inga direkta planer sådär.. nån som vill komma med tips på vad man kan göra? så jäkla svårt att hitta på något, lr är de jag som ha dålig fantasi jag vet inte. ne om man skulle ta sig i kragen och göra nå nytta? känns drygt men..

puss puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0