big girls don´t cry...

hallåå hallåå i stugan..

fan vad jag är dålig på att skriva här alltså jag förösker men jag glömmer bort de hela tiden...
Jaha vad ha de hänt för kul på sistonde då.. förra helgen jobba jag hela helgen så de var väl inte allt för skojj..
Denna vecka har man ju vart ledig från jobbet har inte gjort så mycke har myst med albin jocke och bea ;)
Idag dock har jag vart i skolan med elin hehe.. sjukt de kändes att komma tillbaka till sin gamla högstadieskola..
hehe lärarna undra om jag tänkte börja igen men jag tror inte de va :P Nu är jag hemma iaf och fundera på att städa lite här ser ut som ett hej kom och hjälp mig här.. men men.. ihelgen ska man jobba lördag sen ska jag faktis gå ut i sundsvall på fredag med tres.. känner att jag måste ställa upp för kvinnan nån gång och gå ut med hon.. men de ska bli skoj faktis :) sen ska jag gå på stan en sväng med hon idag med ska hitta nå sexiga underkläder hos sandra hehe :P
Sen vill ju jocke att vi ska åka upp till kalix också men får se hur de blir.. men de hade vart kul men då bli de till veckan då får vi ta med albin också.. sen ska nog bea följa med också hon palla inte vara ifrån mig nå mer haha :P
Ska sälja andra gambilen på måndag ser de ut som :) så de blir bra de :)

ne nu ska jag sluta svamla och göra något vettigt.. sen apropå något helt annat min träning går åt helvete och de bli inte bättre av att läsa brudarnas bloggar som ligger i med hård träning...

puss hej
image50
haha
image51
kärlek :)
image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0