A little more time?!

Hejhopp mina kära läsare..
Nu har ännu en helg svischat förbi. Inte för jag ha gjort något specielt men...
Jobbade igår lördag på gladan.. de var faktis bra med folk för vara helgen före löning..
Fick faktis höra från många att dom tyckte jag var fin i håret :) sandra kände inte ens igen mig haha :P
Och på dagen igår var jag,albin,bea och jocke i härnösand och kolla.. jag köpte täcke på jysk sen så handlade jag kläder albin ska ha när hans ka fota sig på dagis, de par svartastuprörsjeans och en koftaktig tröja med v-hals :) sen ska han klippa sig till veckan när han är hos sin pappa så de blir nog bra :) Sen handlade jag en kläning till mig lite smin´k och sånt :) sen blev de ju donken så vanligt innan vi åkte hem haha..
Fan vad trött och sliten man är idag känns som man aldrig får sova ut alltså men hoppas man får sova ut nån dag här i veckan iaf :) föresten lite knäpp jag är då vaknade tidigt imorse klev upp och vänta på att albin skulle komma hem.,, sen så gjorde vi oss iordning albin och jag sen gick vi ut och promenera i de mysiga vädert, sen stanna vi ens väng på lekparken och lekte också så vi var väll ute i typ två timmar de var jävligt skönt.. men nu har jag legat och dragit mig sen jag kom hem och fundera på vad vi ska käka är så jävla hungrig men orka inte göra nån mat :P

Ne undra om amn ska gå och väcka bea.. hon gör ju inge annat än sover hon :P
uppdatera senare...

puss hej

*all i want, is some time little more time little more time, to make up my mind*

Pics på albin modell i kläderna jag köpte.. sen jag i klänning jag köpte.. sen på nya frillan :P
image34
image35
image36
image37
image38
image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0