Mot nya äventyr ;)

hej hej hemskt mycke hej hej hej hej :)
Intervju av Emelie med Emelie ;) dåligt tråkigt jag har..

Allt bra med dig så här på morgon kvisten? Ja jo man ska väl inte klaga, de kunde vart värre :)
Vad gör du just nu? Jag sitter på mitt jobb och vänta på att alla gäster ska äta klart nån gång.
Vad ska du göra idag? Jobba och träna sen filosofea på livet stora gåta haha
Vad ha du på dig? en addidas dräkt.
Hur är ditt humör? nu ha jag vaknat till liv så noglunda glad är jag väl haha
Hur ser din helg ut? Har min son hemma plus att jag jobba. (lugn helg)
Hur skulle dina vänner beskriva dig? svårt.. en aning knasig, omtänksam, säger vad hon tycker.
Hur tror du ditt liv ser ut om fem år? Hoppas jag ha något fler barn och ett bra välbetalt jobb..
Om du vann en miljon vad skulle du göra då? först dela med mig till mamma och syskon sen till mina närmaste vänner. Sen köpa ett par bröst och en ny bil (eftersom min är typ slut). Sen ta med dom närmaste på resa..

Ne inga fler frågor för tillfället jag är en upptagen kvinna så slut på intervjuen nu ;)

Pratade med tres igår min lilla gumma..så tråkigt när hon bor i sundsvall hinner ju aldrig med varandra. Men var treligt att prata av sig lite.. Vi försöker planera en utgång tillsammans men jobba inte jag så ska hon på utställning men vi måste fixa detta på någotvis :) fast snart kanske hon kommer tillbaka och bli kramfors bo ett tag, de blir bra de :) Ne nu ska jag gå och göra någon nytta tänkte jag.. uppdatera kanske lite senare..
föresten min tjockis kommer hem idag lr ja som de låtger iaf :P

puss och hej leverpastej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0