Not ready to make nice!

hejhopp i galopp.. (woohoo vad rolig jag var nu)

Då sitter man här och igen då.. uppdaterar för vissa blir ju så glad då, men hon sitte rju i soffan så hon lär väl läsa när hon kommer hem då.. Vad ha jag gjort idag då? ha vart lite av en stressig dag faktis..

När jag kom till jobbet var de såklart jätte mycke att göra bara för jag var tvungen att sluta till klockan tolv för jag had eklipp tid halv ett men jag hann klart med allt iaf :) duktig jag faktis.. Sen åkte man till frissan.. från ahlv ett till halv fyra var jag där hehe de ni :P nu är jag blond och har lugg haha lite annorlunda faktis.. men de blev fint.. men de enda som var lite jobbigt var att hon tyckte min ögonbryn var så ljus så hon tog sig friheten att färga dom svart asg.. ni kan ju tänka er hur de ser ut.. så tur jag klippte lugg så de inte syns haha ;) Innan jag var och klippte mig var jag in på lilo och skulle kolla kläder.. hann inte mer än in i butiken hopp andreas på mig och skulle visa alla nya jeans och tvinga mig att prova de tur du inte alltid ta fram dom dyraste jeansen :P men men.. ska fundera på de dom var ju snygg men men,, Sen har jag och bea stor städat lägenheten nu är de riktigt fint faktis.. sen så fixade vi upp en lampa och en grej i badrummet vi riktigt händiga vi haha :P

ne nu ska jag se gracys på femman de var bara reklam nu.. uppdatera när de är slut :P

Nu är jag tillbaka igen ;) fan vad bra de där programmet är jag blir alltså helt inne i teven.. dom var tvungen och hålla andan i serien, då komemr jag på mig själv sitta hålla andan i soffan jag med hahaa lite sjuk man är.. nu är de fråga olla man sitter och små kollá på. Fan bordde snart lägga mig faktis är så jävla trött och ska kliva upp tdigt imorn med.. fast jag ska ringa min tjockis innan jag lägger mig, han är ju i kalix och roa sig medans en annan bara sliter på sitt jobb hela tiden.. jaha hur ser morgon dagen ut då? jag ska jobba och träna iaf sen vette fan faktis.. till helgen ska man jobba på gladan jippi :P lr inte men de ger pengar som jag alltid säger hehe...

Ska väl lägga in nån bild på mitt nya jag men inte idag ser fett sliten och hemsk ut hehe.. Fan är sååååå sugen på godis så jag håller på att döööö.. ne fan nu går jag lägger mig slipper jag tänka på de..

godnatt suckers...
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0