Fortsätt drömma!

hejhopp..

dagen idag har varit bra. Började med att jag vakna rätt sent, var skönt att få sova ut. Albin sov hemma hos evelina eftersom jag jobbade igår. Har ju jobbat hela helgen men det varit rätt lugnt. Är väl för det är helgen innan lönning.
Igår var det också en kille som blev knivstucken på gladan. så han fick åka ambulas därifrån. Aja tillbaka till dagen idag. åkt eiaf hämta albin hos evelina.. sen åkte man hem till mamma. efter ett tag kom evelin,thea och dennis med. så alla vara hemma förutom elvira då., Vi började med att spela ett spel som elvira ha, det är en matta som är kopplad till teven som man ska dansa på.. evelina och jag tävla och jag vann såklart.. fan vad jag studsa på den där alltså. Var helt svettig när jag var klar och ont i vaderna hehe blev som ett träningspass. Men när jag tävlar då tävla jag hehe :P sen blev det förstås lite mariokart med.. där gick det väl mindre bra måste jag erkänna var icke i form idag :/ sen var det dax för att käka grillspett var riktigt gott :) sen blev det till att spela alias.. Det var Juha,elin och jag mot mamma,emil och evelina., Det var riktigt kul, men tror elisa blev vett skrämd av oss som vi skrek hehe.. Men såklart vann ju mitt lag ;) Evelina vill du vinna är det bäst på satsa att vara i mitt lag iställe hehe :P
Ha vart en riktigt rolig dag hemma med familjen vi har så kul där hemma, våra familjedagar haha :)

sen åkte jag en sväng till d och hälsa på. Han och t satt och spela xbox. något tråkigt krigar spel huaa.. Sen började albin och t spela bil spel hehe medans jag kollade när d laga mat hehe.. sen kollade a förbi en sväng med ;) Satt där ochs nacka albin ville inte åka hem för han tyckte det var kul att "spela" hehe.. men tillsist vart vi tvungen för det var för sent för min lill pojke att vara vaken.. när vi kom hem fick han hoppa i säng på en gång.. sen har jag plockat lite här hemma. ser rätt rent ut nu ska väl dra dammsugaren och torka lite imorn bli det topp skick här hemma.. föresten igår lördags dag var vi i sundsval jag,elin,juha,mamma,albin,emil och elisa.. shoppade lite.. lr inte så lite som vanligt en annan åker dit för att köpa något viktigt sen kommer man alltid hem med massa kläder :) Blev en tjock tröja, två tubtoppar skit söta, en klänning, shorts,skor,en oversize tröja, och en söt toptröja :) sen ett par gummistövlar till albin och en rullgardin som jag ska sätta upp imorn så han förhoppningsvis sover längre på morgonen.. han har ju fått för sig och kliva upp typ halv sex på morgonen nummer och rekordet var ju klockan fem hehe tok unge där.. och jag med mitt morgon humör är ju inte ¨så bra heller ;)

Sen låg jag nyss och kolla på pretty women hur många gånger har man inte sett den igentligen??! men endå är en lika bra varje gång.. Önska att allt vore som en saga? varför kan inte min prins komma på sin vita häst och rädda mig och ta hand om mig? ne inte inte det. Min prins ta sin vita häst och drar. men kanske så det ska vara för mig, min saga är den här som sluta olyckligt? aja det är vår iaf och på varje gren hänger en solskensoptimist :)

Jag vet att jag lova varje gång att lägga ut en bild på min nya frilla men jag hinner ju aldrig ta någon lr jag tänker aldrig på det hehe :) men jag kan lägga ut bilder sen jag var hemma hos mamma i onsdags lr när det var hehe..sen har vi bilder sen idag när jag dansa och fixade grillspett.. men dom får jag lägga ut imorn har inte alla bilder nu :) men men nu ska jag sova så man orka upp imorn och träna och överleva dagen...

"Det är så jag säger det till dig, du är det finaste det för mig. men världen förtjäna inte dig"

    

Kommentarer
Postat av: kikki

haha men empan då, skaffat pojke!? en förjävla hårig sådan också se ja! haha

2008-04-20 @ 23:45:47
URL: http://christin.bloggagratis.se
Postat av: kikki

haha precis ;) Å tyvärr så ere ju brist på mycket annat nu så haha

2008-04-21 @ 11:47:56
URL: http://christin.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Fina bilder. Vad hemskt att någon blev knivstucken!

2008-04-21 @ 13:31:14
URL: http://neithotep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0