I am back!

Hejhopp mina kära läsare.
Jag är tillbaka igen, många av er har trott jag har gjort en lösen på min blogg men så var icke fallet..
Det är så att ni måste sluta skriva dom här elaka komentarerna om henne, för jag blivit polisanmäld på grund av detta.. så snälla inga elak komentarer med namn i och sånt.. Men det är kul att det flera som frågat om mitt lösen till bloggen för ni bruka läsa :) så jag ska forsätta skriva om mitt intressanta liv hehe :P
Men en sak, din kompis till och med erkänner att du sagt det men endå neka du? helt sanslöst tycker jag...

Men nog om detta nu.. måste ju som vara förskicktig med vad jag skriver nu eftersom annars kanske jag inte får ha min blogg längre.. Men vad hänt på senaste då har jobbat hela helgen skit kul lr så inte :Phade hellre vart ute med brudarna.. men iställe ska vi ut i sundsvall nu på fredag.. jag,sandra,bettan,tres och camilla kan det bli bättre? fan vad skojj vi ska ha :) sen igår söndag var jag hemma hos mamma hela dagen.. spelade teve spel med syrran <3 sen käkade vi mat från sylos sen köpte vi för över hundra spänn godis på dollarstore då kan ni tänka er att det var mycke godis haha satt och tryckte i oss och glodde på en film det var trevligt :) sen idag har jag jobbat på gladan.. ska jobba imorn med serrni :)

sen imorn tänkte jag även få iväg mitt fet arsle till boxning och elin ska med också.. då ska vi få ut alla våran agg mot allt :P

Har ännu inte hört något, men vem vet?

puss hej...

"whats goes around comes around, karma is a bitch"

   

    

Kommentarer
Postat av: carro

okej, fan vad kul! ;D själv ska jag ta det lugnt nu ett tag, fixa upp mina betyg! skulle behövas :p är ju inte länge kvar nu! Kramar

2008-04-08 @ 01:08:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Spetsen

Woohoo vad skoj vi kommer ha på lördag!=)

2008-04-08 @ 11:21:39
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0