Kalla mig?!

hejhopp alla glada själar!

Måste börja med och skriva vad glad jag är, alla ni som kommer fram och säger ni läser min blogg och säger att ni tycker att jag är en stark människa :) Det värmer. Det kul att höra hur många som läser mitt skit snack hehe..

Ja fredagen började med jobb på gladan iaf. sen träffa jag upp sandra och vi åkte hem hit och gjorde oss iordning.
sen begav vi oss vidare mot sundsvall. Hem till lars där vi börja dricka och fixa till sig ännu lite mer hehe Efter en stund kom camilla och gjorde oss sällskap.. sen börja vi spela lite gitarr hero.. Var första gången i mitt 21 åriga liv.. jag sög först och sandra och lars var mycke duktigare. då kom ju mina tävlings psyke fram haha vilket kan bli farligt haha.. så jag blev riktigt duktig iställe. Jag slog sandr ai det och jag blev väldigt nöjd och själv belåten haha ...
sen åkte vi på en förfest hos nå folk tres kände.. var väldigt roligt där, prata med alla som vanligt jag :)
sen fick vi skjus ner av nån snäll kille på festen, som för övrigt hade skaffat tjej i kalix vilket samman träffande hehe.. sen väl nere på stan så gick vi på stadshuset. Det var bra med folk, när jag kom in såg jag nån kille som glodde som satan och flörta lite. tyckte jag kände igen han det var ju fan robinsson robban haha.. men jag var så full så jag gick bara rakt in och börja dansa jag. träffa massa roligt folk och hade jävligt kul hela kvällen.. :)
sen när det var slut var man så full att klockorna stannade hehe som jag så fint utryckte mig haha..
Hade så jävla ont i fötterna så snälla micke bärde på mig ett tag för jag skulle slippa gå.. sen så gick vi till stubway och skulle käka, där i kön träffa jag nån kille som bara helt plötsligt börja pussa på mig haha ja lite sjukt men jag var så inne i min mat jag så jag brydde mig inte speciellt mycke haha.. sen så skulle ju tres ha efterfest hos tobbe.. så vi var två fulla taxi bilar som åkte hem dit.. men tror inte tres tänkte på att det inte fanns en droppe sprit där.. så blev vatten haha.. men jag gick och la mig relativt snabbt för jag var så jävla trött.. hehe
vaknade dagen efter var helt sjukt trött men en¨då vakna man skit tidigt.. senare på dagen åkte tres och jag hem till lars där sandra och lars var.. satt där och snackade om går dagen.. efter ett tag begav sandra och jag oss hem mot kramfors.. påvägen hem stannade sandra och jag på godisaffären i älandsbro haha fan vad godis jag handla de men vad fan liksom :P sen när jag var i kramfors så köpte jag en pizza med.. kom hem och svullade som fan.. sen satt jag bara och dega och sen var det ju dax att göra sig iordning för jobbet.. kom till jobbet.. där var det rätt lugnt först.. sen började det ramla ner folk.,. tror alla kom samtidigt, man kunde tro att alla hade vart på samma förfest haha :) jobbade hela kvällen hade faktis väldigt skoj på jobbet.. sen så var det hem och ner i sängen..
vaknade ett idag haha lite lat man är alltså.. och nu sitter jag här och ska strax röjja här hemma ser lite stökigt ut om man säger så :)

Men nu har jag planerat hela sommaren med mina tjejer.. midsommar blir nog i halmstad sen gatufesten i sundsvall sen kanske det blir gotland med gumman tres och sen sist men inte minst storsjöyran i östersund så det blir en riktigt níce sommar men det är lika bra att börja spara pengar redan.. fick ju tillbaka en slant på skatten så det var skönt, så man har ju ett start kapital men är ju som sugen på att köpa en bärbar data skulle vara så nice men får se hur det blir...

ne nu ska jag ta och städa här hemma så man får det gjort någon gång.. ska även lägga ut pics från i fredags.. En sak är rätt rolig. alla tror tres och jag är syskon lr tvillingar. men vi har kommit fram till att vi är nog rätt lik varandra endå.. iaf ibland när man ser vissa bilder :) man blir väl som man umgås haha Men jag hade iaf skit kul med er tjejer.. känns så skönt att jag har er...

puss hej

Kalla mig cp, kalla mig bög, det kanske är fel, men bra metafor för vem jag är, det jag är..så dum som jag är, kan jag inte förstå, hur jag ska bära mig åt, för allt blir fel, för hur du ser på mig, stämmer kanske bra, men när jag ser på dig. / Vapnet

              



 <------ Akta er för henne haha.. så jäkal snygg!

Kommentarer
Postat av: carro

sara sundvall vet jag en tjej, kanske var det? :p joo, jag har haft en bra helg, nykter och skötsam :D du då ? :D kramkram!

2008-04-13 @ 16:09:41
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

haha okej, ja men det lät ju bra :D kramar!

2008-04-13 @ 20:26:16
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Sandra

Fan vad roligt vi hade:D Men nästa gång är det jag som slår dig i guitar hero;)

2008-04-14 @ 13:56:21
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Lät som att det blir en härlig sommar =)

2008-04-14 @ 17:29:32
URL: http://neithotep.blogg.se
Postat av: anonym

Hej, jag måste bara fråga, killen som du sitter med på bilden som blundar och räcker ut tungan, heter han erik? måste bara fråga för han var så grymt lik en som jag kände :)

2008-04-21 @ 18:48:54
Postat av: Emelie

han heter björn och är från sundsvall :)

2008-04-21 @ 19:57:03
URL: http://sprinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0