woohooo i lingon skogen!

hejhopp mina kära vänner!

Idag har jag väl inte gjort så mycke annat än någon annan dag. Tränat iaf..
sen hämta jag albin på dagis och var in på intersport och köpte en cykel till honom :)
Han blev så glad och stolt, de är en cykel som ser ut som en cross ska lägga ut bilder sen.
Så cykla han runt på stan sen käka vi en korv på tolles. sen cykla vi upp en sväng till daniel.
satt där en stund, innan jag,kikki och daniel begav oss till sandra :) där blev det kaffe och en massa tjej snack. haha daniel var helt med i tjejsnacket han hehe.. trevligt värre.. helt plötsligt får jag ett samtal om att jag ska ringa en. Ringer upp och det kändes väldigt bra att få prata. var ju som ett tag sen. men det var väldigt trevligt.
sen åkte jag och albin hem hit han sover, men värka som han fått hosta stackarn. imorn blir det iaf fest hos sandra fy fan vad skoj det ska bli att få gå ut i kramfors faktis för en gångs skull. Men innan utgång så åker jag och bettan ner till sundsvall för en shopping av kläder inför kvällen hehe.. sen tar vi med oss camilla hit upp.
ja ska bli en riktig rolig dag imorn... efter omständigheterna känner jag mig relativt glad endå, jag orka faktis inte bry mig, är din förlust tyvärr...

Ja det glömde jag skriva om tanden.. fy fan vad dyrt det är att gå till tandläkaren, fick betala 1100 för att spola tanden lite fy fan säger jag. men hade fått nån jävla infektion så nu har man gått in på en pencillin kur. 4 g om dagen det ni. väldigt trevligt.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Lina

Längtar efter bilden på cykeln, måste köpa en till Elias med!
Ha så skoj ikväll! =)

2008-04-30 @ 12:34:38
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: elin

ses kanske i kväll ute då ;D

2008-04-30 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0