Det måste ju vara ett skämt!

sitter här vid min nya bärbara data :) känns jävligt nice att äntligt fixat det alltså :)

sen handlade jag lite väl mycke grejor i sundsvall alltså hehe men men så är de ïbland..
handlade två nya baggy levis jeans för en viss person la sig ju beslag på dom och jag fick ju aldrig tillbaka dom nå mer :(

jaha trodde att det skulle bli bra denna gång kanske men icke de.. måste ju ha väldigt dålig karma lr något.. att sånt här hände mig hela tiden alltså.. aja vad ska man göra får väl gå vidare då..


"Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt"

   

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Oooh vad avis jag blir, vill också ha bärbar! =D

2008-08-03 @ 10:00:18
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0