I still haven´t found what i´m looking for

Jag tror seriöst jag har humörsvägningar som heter duga alltså...
Ena sekunden känner jag mig väldigt glad och nästa så himla deppig åååh bli helt slut.
skrev ju förut om dom där tre personerna som jag hade tappat..
ha träffat två av dom de senaste ena för nån vecka sen :S du gör mig alltid förvirrad..
sen räffade jag den andra igår på jobbet, blev så förvånad när jag såg dig.. var ju som ett tag sen..
men endå kändes de som allt var som vanligt?! flummigt värre.
sitter inne i mitt sovrum nu med datan i fönstret ladda hem filmer och lyssna på musik.. har albin brevid mig
som låsas han sitter och skriver på en data brevid mig hehe..
imorn är de en ny vecka och jobb hela veckan :/  fundera på om man kunde hitta på något på tisdagen när man var ledig..
men så verka de ju inte bli, för ja hmm åååh irriterad jag bli.. för jag ska verkligen inte göra något annat än att jobba dom andra dagarna liksom :/ men men.. som vanligt de.. men ska börja räna igen imorn if det ska bli riktigt skönt alltså..
få se hur det komma gå att komma igång igen :) men men.. nu ska svullo godis iaf haha...


puss hej


Kommentarer
Postat av: beeet

Tror jag också ha humörsvängningar, helt sjukt! Är också ledig på tisdag, så hojta gärna till om du vill göra nåt :) Puss&gonatt sweety!

2008-08-24 @ 23:58:48
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Ah okej =)

Jo det är bara bra med oss, väntar tillökning igen =0

2008-08-27 @ 19:08:46
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Julia

nämen vilket sammanträffande :) jaa, älskar koftor som bara går til navlen, as snyggt :D

2008-08-28 @ 18:16:58
URL: http://jullaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0