Just stay!

åååh vilken lättnad.. har suttit och försökt komma på någon som kan vara barnvakt idag åt albin..
eftersom jag jobbar på gladan.. men tillsist sa min kära lillebror att han kunde vilken himla tur.. vilken ängel...
Fast Elin sa hon kunde ta med albin på sin tjejmiddag men det känns lite dumt mot henne när hon ska ha kul med sina vänner.. men tack söta lilla syster att du är så snäll..
sen var  nästa syster in på terra cotta  idag hjälpte henne med lite kläder eftersom hon ska iväg ihelgen ;) ha de så skoj.

ååh ska göra mig klar strax.. känns lite drygt att gladan ska få ha öppet till två igen.. man har som vant sig att man slutar ett nu liksom.. :P Men så ni alla vet nu är gladan öppet till två igen :)

satt nyss och kolla på gamla bilder :( alltså kommer nog aldrig glömma våren 2008 när jag förlorat 3 st som var bland dom som stod mig närmast. man blir väldigt deppig när man tänker på det.. med tanke på hur kul vi haft..


"Det är så logiskt, alla fattar utom du"

puss hej


Kommentarer
Postat av: carro

ja men skoja inte! jag är inte alls van vid detta ;p fy sjutton! hur går det annars då? :) kram!

2008-08-23 @ 06:47:01
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0