nothing matters

hejhopp alla glad :P
nu ligger jag här i sängen med datan slö kolla på teven och käka glass med massa kola sås :P
detta är livet alltså ;) håller på tvätta min jumbo tvätt med och de är mindre kul..

vad ha hänt på sistonde då, ha´r mest bara jobba altså.. haft söndagarna ledig. Jag har jobba hela helgen på gladan, har varit väldigt lugnt nästan inge folk alla har väl vart på yran lr urkult :( jag ville också på yran var ju massa bra artister där :/ men men får se om man kan hitta på något här framöver.

förövrigt det som var piss igår är bra idag .. men men tankarna i mitt huvud bara snurra..


ne nu ska jag gå ta reda på lite mertvätt innan man ska sova :)


puss hej


Kommentarer
Postat av: Spetsen

Vad säger du om att träffas på torsdag igen. Kaffe, skit snack och cigg?? :) Puss

2008-08-04 @ 21:26:29
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0