superstar!

hejhopp!

har inte orkat skrivit sen jag kom hem. Kom hem från umeå i söndags kväll..
Hade väldigt trevligt där upp, fick tänka på något annat ett tag.

kom ditt på torsdag då kollade jag på buno och stefans fotbolls träning som bara var lilla två timmar :P
trodde jag skulle frysa fast där jag satt.. sen åkt vi hem till lägenheten som var väldigt fin :)
så lagade stefan och bruno mat medans jag sågen en riktigt bra film. gone baby gone. sen käka vi och satt och snacka bara var väldigt trevligt :)

 


Sen fredag så vakna man relativt tidigt, skulle komma på något att göra. så stefan oh jag åke ut till holmsund till hans mammas hus. jätte fint där ute. Så vi gjorde lite fika sen åkte vi ut med båten på ö och fikade och bara satt och snacka.. sen när vi skulle åka skulle jag försöka få igång båten lr jag blev tvingad men det gick inge vidare så jag gav upp hehe...
sen väl hemma drog vi till bruno och rollet en sväng. sen hem till stefan och började dricka lite vin och snacka. sen kom stefans arbetskamrater och börja dricka med. slutade med att vi åkte i väg´till TC. det var roligt. Myke folk och en del välbekanta ansikten hehe :p kvällen sluta med fem korv i baguette på statiol.. haha fan vad jag garva åt stefan när han höll på psyka mig.



Lördags morgon vakna jag av hög musik och att stefan had evart och köpt frukost till mig och simon från max hehe.. bra frukost liksom.. sen drog vi runt lite på stan jag och alla grabbarna.. handlade på systemet,, Sen hem och skjusa stefan till hans match.. sen skulle simon och jag åka och kolla på den medans dom andra stanna hemma. men då var de en borta match och vi hitta ju aldrig dit. for runt och yrade.. var hem till simons pappas hus en sväng. jätte fint var det.. sen palla vi lite jordgubbar av dom med hehe.. sen hittade vi tillsist till matchen hann se en minut sen var den slut haha.. fast stefan hade redan fått rött kort ovh åkt ut.. sen var det bara att bege sig hem och börja göra sig iordning för utgång.. satt och drack och sncka skit hade skoj.. sen gick vi ut på ett ställe som hette rex. snacka om stort och mycke folk.  sen åkte vi hem och där var det massa folk hmm?! aja jag och stefan gick till statiol och handla korv vi haha.. samma hets denna gång med hehe.. sen satt jag stefan och simon och snacka innan jag somnade.. :)

   

Söndag vakna jag rätt tidigt med.. satt och snacka med stefan och simon.. sen kom det lite mer folk.. sen kom vi fram till att vi skulle åka stefans mammas kille görans tävlingsbåt.. så vi gjorde oss klar och drog ut till holmsund..
jag vill lova att det gick riktigt fort alltså.. satt och spände mig som tusan för att inte flyga ur båten när dom hoppade på vågorna.. helt sjukt var de, men roligt. så åke vi runt där med båten i holmsund, fanns riktigt fina stugor och hus där alltså.. men egna sandstränder typ var så himla fint.. sen åkte vi hem tillstefan och simon igen.. börja packa och fick lite mat innan jag begav mig hem.. kände när jag börja närma mig kramfors att jag fick en klump i halsen.. ville verkligen inte komma tillbaka alltså.,.

       

ha vart ledig både måndag och tisdag nu.. men imorn ska jag jobba :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen den där Stefan, är han från stan?

2008-08-26 @ 21:58:24
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj haha menar Umeå när jag säger stan.

2008-08-26 @ 21:58:39
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0