Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på...

hejhopp..
nu sitter man här igen.. kom just till ro. ha jobba hela dagen, dagen ha gått rätt segt. för jag vart så trött :S
grejen till bilen som gått sönder gick på 1000kr iaf. sen ska juha hjälpa mig på söndag och laga den.
Och de är jag himla glad över, får bara hoppas att den håller hela helgen :)
sen var jag hämta albin på dagis och sen åkte vi hem och käka kuddar (ravioli) som albin säger :P
sen fick han hoppa in i duschen och sen sängen, efter de ha jag städa lite här hemma.
Tömt kattlådan som vanligt, de slår aldrig fel varje gång jag tömmer den så går katt fan dit och skiter hmm :(
Nu ligger jag här och ska snart göra mig iordning för gladan. Mste hämta bror med som ska vara snäll och passa albin.
Föresten glömde skriva förut att när jag var och köpte julklappar unnade jag mig faktis något, hade glömt bort de. värsta fina klänningen sen var den ner satt till 99 kr just den dagen. En barnklänning, pröva den nyss blev ju skit bra, jäkligt nöjd.
Sen var de väl inte så mycke mer att berätta?! tänkte lägga ut en bild på klänningen och min nya jacka sen :)

aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0