ingen sörjer när du dör...

ja då förösker jag igen.. lite irriterad jag vart nu hade skrivit massa men då klicka datan bor sig av sig själv.
så allt försvann ååh lite störande.

Jaja bettan ville så gärna att jag skulle skriva så skriver några rader då, även om vi umgås jämt och du vet allt endå haha :P

Ja sen sist så, har träningen gått åt helvete ha inte tränat något, bara legat hemma på mitt feta arsle och käka chips och godis väldigt bra av mig. får väl se om man kommer igång här fram över iaf :P

senaste kvällarn aha jag spenderat här hemma. bettan och jag ha legat i min säng med varsin datta i knä och bara varit allmänt nördiga. Säger typ inget till varandra, men de e ju sällskap iaf haha :P vad skulle vi göra utan varandra? haha

sen ska jag åka till sundsvall i nån dag imorn. mys de :) ska försöka inhandla lite julklappar så man ha de gjort med, bruka ju ha en tendens att alltid vara ute i sista sekund jag haha :P sen ha jag planerat att införskaffa mig en ny vinter jacka med :P en varm en. är så jävla less att frysa hela tiden.,

sen nästa helg kanske de bär av söder över. ha ju lovat så ska försöka ta mig ner.


ne nu ska jag avrunda här ha inget mer roligat säga, förut om att albin hade ritat en teckning på dagis idag, som skulle föreställa mig och frege. haha vi var så snygg ahha :P söt unge där...

ne puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0