super sugen...

låg precis och kolla klart på filmen super sugen, riktigt rolig film faktis hehe :D 
vaknade tidigt imorse för b har fått jobb så skulle skjusa han. fick ta min bil, satt och bad till gud hela tiden att
den inte skulle rasa ihop alltså. men den höll än så länge.  Sen när jag lämnat b, så tog jag tillfället i akt att  ta en repa till på birsta med mig själv.
Lättast de när man bestämmer själv takten och affärerna. Så nu är jag nästan klar med alla julklappar de känns skönt iaf.

ska väl hämta söt sen när han jobbat klart, få se om camilla och jag hitta på något sålänge. får se när hon kommer hem.
ska nog kasta på en ny film nu, Bs pappa kom in med en film nu så.  kanske skriver lite mer sen..

puss hej

mclovin mclovin is the best hehe :D
 


Kommentarer
Postat av: Beet

Haha, mclovin. Love him! :P

2008-12-04 @ 01:07:51
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0