Unbreakable

hej alla glada..

ligger här i sängen med albin, han ha lagt alla sina julklappar i sängen så de ta ju upp hela sängen typ haha
Men de var roligt att se hans minner igår när han fick grejerna han blev så glad.
Jag fick en digital kamera som var de jag hde önskat mig :) sen fick jag pengar och massa andra fina saker :)
Efter mat, kalle anka och julklappsöppning då blev de sällskaps spel haha hade jävligt kul, garva så jag höll på dö :P
Det känns att man blivit äldre för nu tycker man de e mer roligt att se alls reaktioner när dom får grejerna.
förut var man ju bara inne i vad man fick själv hehe..

idag ska man jobba på gladan, men vette fan hur man ska ordna detta för ha inte löst de med barnvakt än och de är ikväll jag ska jobba de är ju jävligt smidigt :( På lördag ska jag och brudarna gå ut i sundsvall de ska bli skoj iaf :)
Inte för jag tror de bli så mycke folk efter juldagen och annandagen men men man får väl chansa får ju träffa mina tjejer iaf :) sen får jag ju sova med min b också :) de känns bra med.

Fick ett samtal igår med. Ja du är lustig du. varför inte bara skärpa dig? Jag kände nu när jag prata med dig att de finns inget kvar. jag har kommit över dig helt. och de känns så himla skönt. att äntligen släppa de där.
Nu känner jag mig glad och allt är riktigt bra känner jag.

ne nu ska albin och jag göra oss klar-. ska hem tilll mamma och käka idag med :) nice de.


puss hej



Kommentarer
Postat av: Moa

tråkigt att de inte går att läsa ditt inlägg, brukar läsa din blogg då och då.

2009-01-05 @ 11:34:13
Postat av: Emelie

jodå de går läsa bara de du måste markera inlägget hehe :P vette fan varför de blev sådär :S

2009-01-09 @ 18:50:01
URL: http://sprinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0