Detta är en saga utan lyckligt slut.....

hej mina kära läsare..

ursäkta min dåliga uppdatering, men ha vart lite seg på att orka uppdatera sen har jag haft fullt upp..
Måndags så träna jag ochalbin åkte till frege.. sen vid fyra begav sig jag och bea till parken för att jobba..
Det gick faktis bra.. käkade en hel del mat också trodde fan jag skulle rulla ut därifrån.. Kom hem vid nio lr ja halv tio gjorde lite ärenden när vi slutat.. När vi kom hem kom jenny över en tjej som flyttat hit från sthlm jätte trevlig :)
Börja vi dricka vin och snacka skit.. så började vi köra suicied (lr hur det stavas) så vi skulle bli nå full..
Men efter vi kört det en stund kom patrick och rakke förbi. så då la vi ner kort spelet.. sen efter en stund skulle jenny hem hon skulle ju upp till skolan hon.. så började vi spela kort mot patrick och rakke.. tecknet som bea och jag äger i.. vi utklassade dom fast vi hade druckit och dom var nykter, det ni ;) nån som vill utmana oss kanske?! ;)
Sen åkte dom vi fem kanske det var?! så satt bea och jag och snacka och tryckte i oss massa onyttigheter skit bra det.. men men sen så blev det sängen iaf.. Upp relativt tidigt på tisdag för skulle iväg på ett möte.. sen var jag iväg och träna sen hem och väcka bea för vi skulle hem till mamma.. för bea skulle klippa henne.. Käkade lite hos mamma sen begav vi oss hem.. bea åkte iväg på bio hon men jag pallade inte följa med.. men sen så blev det så att jag åkte en sv'ng till svanö hehe ;) trevligt trevligt.. sen när jag kom hem därifrån då slog jag på en skräck film och börja kolla.. fy fan började fan spöka här hemma, jag bruka aldrig vara rädd men nu var jag fan skit skraj.. tyckte hörde nån som kom in och trodde nån stod på balkongen och titta in på mig.. så jag slog av filmen och gick och la mig iställe haha vilken tönt man är....
Sen upp idag i tid för skulle jobba på gladan från tio till fyra.. det gick bra man har haft och göra hela dagen.. kom därifrån vid halv fem så då åkte jag och träna på en gång.. har kommit dit en ny maskin som jag prövade.. Fy fan vad jobbig den var trodde jag skulle svettas ihjäl alltså hehe.. men efteråt kändes det bra.
Sen åkte jag hem, snacka skit med bea som vanligt medans hon var duktig och diskade vår disk.. händig kvinna det där :P hehe...
NU sitter bea kolla på roomservice fy fan vad tråkigt hata det programmet därför satt jag mig här och blogga istället hehe.. men snart är det ett bra program så då ska jag också se på teven :P Fan vilket svammel det blev idag..
vet inte än om jag ska jobba imorn lr inte det blir endera jag lr bea vi får se hur det bli :)
Fan känner mig slut i hela kroppen när man hållt igång hela dagen.. kanske inte så givande dag men det bli ju pengar iaf...

ÅÅhh fan vad sugen jag är på att gå på kramm på lördag, skojja inte.. känns som alla ska ut men inte jag och bea vi ska jobba vi som VANLIGT.. Men men jag hade väl mitt roliga förra helgen men hade ju inte vart helt fel att gå ut hemma en gång också.. jaja det får väl bli nån helg framöver.. :)

Ne nu ska jag väl sätta mig och se de där skit programet suck ;) uppdaterar väl imorn...

puss hej

*Vildsvin- detta är en saga utan lyckligt slut...

"Du finns i mina tankar"

 

Kommentarer
Postat av: carro

haha okej:D jamen det är så det ska va ;D jo det ska vi! vi ska & hälsa på josses syrra :D jag gruvar mig lite för att festa där, jag tappar ju bort mig i lilla kalix så får se vart tusan jag hamnar:D kramkram!

2008-02-27 @ 21:36:31
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0