Du ringde från flen..

hejhopp mina sötnosar :)

Vad händer en dga som denna? lr kanske ska börja med går dagen..
det var väl som vilken måndag som helst från början iaf.. Jag klev upp skjusa albin till dagis och sen så träna jag..
sen så hämtade jag albin :) sen så vara bea och jag bara hemma och tog det lugnt och käka och sånt..
sen for jag lämna en overall till evelina som thea skulle låna.. så fick jag berätta den roliga nyheten till henne..
Att vi har blivit stora systrar igen :) Till en liten flicka givetvis haha nu är vi 6 syskon var av en är pojke och resten tjejer haha stackars Emil :) Men hon var rätt liten 3270 gram och 50 cm lång.. hade mörkt hår tydligen.. ska bli roligt när mamma kommer hem så man får se sin lillasyster känns sjukt att man fått en lilla syster till.. nu börja man fatta att det är verkligt.. Evelina och elin och juha skulle upp och kolla på henne idag.. jag får vänta till imorn när hon kommer hem.. är ju så nyfiken.. sen vill man ju lukta och mysa lite med lill bebisen..  Sen åkte vi hem och tres kom förbi och vi satt och drack trekanner kaffe haha tror fan jag blev speedad på det tillsist haha.. vi satt och skvallra och berätta senaste nytt haha.. det var väldigt trevligt sen tryckte vi i oss kakor och godis också på det.. sen vid elva begav sig tres hem.. och då fick vi samtal om att det var fler som ville besöka oss.. vi är ju så populär jag och bea haha.. Vid tolv kom patrick och rakke förbi iaf och det blev ännu mer godis ätande och 2 filmer hehe.. dom är så sjuk dom där två man får verkligen skratta hela tiden när man umgås med dom.. fast dom avr ju rätt uppenbar ibland eller hur bea?! haha :P Men men vid sex begav dom sig iväg..

och äntligen fick man sova typ 1,5 timme sen var det till att skjusa albin till dagis.. skulle ju träna men palla fan inte.. för man var ju som lite sliten.. så sov tills jag skulle hämta han.. sen sså sa bea att hon kunde passa han så då åkte jag och träna.. nu är man hemma igen och vickan är här och hälsa på oss trevligt :) bea färgar håret på¨hon.. sen ha vi druckit lite kaffe och kaka ätning igen ;)
Om ett tag ska vi hämta veronicka och gustav dom ska komma hit och hälsa på :) Gud vad vi får besök hela tiden.. men jag tycker det är trevligt roligt med massa folk..

sen ska man ju ut i sundsvall på fredag med det ska bli jävligt roligt.. ska ut med tres och camilla är det tänkt.. känner att jag måste ställa upp för mina tjejer och gå ut någon gång :) så jag ska vara as kalas på fredag haha så se upp ni som är i sundsvall hahaha. nedå.. men full ska jag vara...

Ne nu ska jag vara social kanske ta en dusch också skulle ju behövas kanske ;)
Sen grattis till mamma och juha till lill flickan :)

*Grov ångest jag har?! Men varför? jag har ju inte ens gjort något! sen varför har jag ångest till dig för? underligt!*

puss hej

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till lillasyster!! =)

2008-02-19 @ 18:17:21
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: beet

Hihi, vad sjukt att det blev en tjej till ;) Hälsa grattis till mamma och grattis själv storasyster! :)

2008-02-19 @ 18:44:48
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0