havanna mamma...

hejhopp alla glada...
Nu sitter man här igen ha börja bli så dålig på uppdatera orka fan inte sitta vid datan nå mer är så slut när man jobba :P Igår börja dagen med att jag klev upp åkte till galdan och jobbade till halv fem..
Men kom inte därifrån förns typ fem.. Sen åkte jag och träna på en gång efter åt.. När man kom hem var man helt slut två dagar har jag hållt på så.. sen ska jag ju jobba hela helgen med så man lär ju vara rätt knäckt på söndag. Men som jag alltid säger det ger ju pengar så.. Man ska inte klaga..
Sen på kvällen kom talli och efter ett tag kom kikki med.. Vi satt och snacka som vanligt inge mer med det..
Trevligt trevligt.. Sen ringde ju talli ett samtal och skämde ut mig hahaha aja man får väl bjuda på den då :P
Sen så gick dom och la sig.. Jag stannade upp och kollade klart på skräck filmen för nu var jag inte rädd för nu visste jag att det var fler här hemma...

Vaknade typ vid nio imorse hörde att bea var vaken hon skulle ju jobba på gladan idag.. Så kom hennes mamma och syrra veronika förbi så drack nån kopp kaffe sen gick dom med bea till jobbet..-.
sen så fixa jag mig i ordning och talli vaknade till liv.. så skjuade honom till bollsta sen åkte jag och träna..
Så jävla skönt att få det gjort.. så nu är jag hemma igen och sitter här och käkar frukost lr lunch lr vad man ska säga.. ska ta en dusch och fixa mig iordning snart.. ska hämta albin och skjusa han till barnvakten :)
För börja jobba från fyra till två inatt ;) så det bli bara jobba för hela slanten :P

Imorn jobbar man också på gladan lär ju vara lite äldre som går ut imorn för det är studio tre plus att det är kramm.. Men ikväll är det 80-tals discho på gladan tror det bli rätt skoj endå :)

Tänker rätt mycke när man ligger i sängen på kvällarna.. varför kan inte livet bara gå som man vill?!
Vad har han där uppe för planer för en? varför kan han inte bara lyssna på vad jag vill.. men han vet väl mitt bästa lr?! Jag vill men endå inte, varför varför varför? tänker jag ofta.. Jag ska börja vara som jag alltid ha varit, men det heller inge skoj. men känns som är man snäll och sköter sig skiter det sig också, så hur ska man göra igentligen? Är det så att jag drar mig till detta lr?! fan vad mycke konstig prat det blev nu, ni fatta säkert ingenting.. aja blev tvungen att skriva av mig lite granna ....

Ne duschen ropar mitt namn, "Emelie sluta vara sådan skit gris och kom och gör dig ren haha"

Aja jag uppdaterar väl imorn antar jag och dagens roliga förlopp haha

"Vad gör du?! Hur mår du?! Vad tänker du?!"

puss hej


Jobba jobba jobba.,...

Kommentarer
Postat av: carro

haha, jadu.. jag virrar bort mig nykter så;D åh, hoppas du får det roligt! ;) Kramkram*

2008-02-29 @ 14:32:12
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0