Jag talar ut...

hejhopp era knäppisar :)

Igår åkte vi och hämta veronicka och gustav.. sen åkte vi och handla.. sen när vi kom hem började bea och veronicka med god mat och baka bullar :) själv fick man inte vara delaktig i köket haha undra varför ?! ;) Jag fick roa gustav iställe jag, söt lill gustav.. albin blev väl lite sur först men sen så ville han vara med och roa gustav :)
sen fick man äta maten då, potatis och biffar och sås det var riktigt gott för vara så hungrig så jag höll på avlida.. sen blev det ju som sagt bullbak.. så ni kan ju tänka er hur många en viss person har tryckt i sig hehe, ha hört att bullar är bra för fett förbränning lr?! ;) aja sen så såg man bara på teve sen blev det sängen var ju lite sliten eftersom man inte hade sovit så mycke natten innan...

Onsdag upp ur sängen sen skjusa albin till dagis och träna.. sen tog jag tag i jätte disken från igår puuuh säger jag bara.. men nu är det gjort och det är fint igen :) Sitter vänta på att klockan ska bli halv sju så ska jag åka hem till mamma och kolla på lillsyrran min :) Få se om man får mysa lite med henne också.. Elisa tror jag namnet skulle bli på henne :) så syskon skaran består nu av Emelie,Evelina,Emil,Elin,Elvira och lilla Elisa då :) haha stackars Emil. Albin håller på riva lägenheten nu lr ne inte riva bara riva ut alla sin grejer över hela lägenheten suck :( ibland önska man att dom bara hade några få saker hade man inte behöva stupa över alla saker jämt :P men men det är ju sånt som hör till med barn :) Sen har det väl inte hänt något annat kul vad jag vet...

Jag längtar tills på fredag.. när man ska få gå ut.. ska bli så kul var ju som ett tag sen.. lr ja sälen men var ett tag sen lr ja typ hundra år sen jag var ute med tres och camilla :/ Så det ska bli jävligt skoj. Sen ska man ju jobba lördag som vanligt men men det behövs alltid pengar så det är inget att gnälla över :)

uppdatera mera sedan ska väl ta nå bilder på Elisa så ni kan få se henne ni med :)

puss hej

pics från igår..

   

Ursäkta vad ful man kan vara på bull bilden men den bjuder jag på haha

 
Lite skillnad va ;)

 tänker på dig :(

Kommentarer
Postat av: Lina

De där Ikea grodtallrikarna är ju superbra! =)

2008-02-21 @ 12:47:28
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0