Nobody gone hold me down

Hejhopp er glada själar..

Nu sitte rjag här och ska svamla av mig lite som vanligt.. Vilket underbart väder det är ut solen har ju börja komma fram.. vilket ger en hopp om att det kommer en vår och sommar snart.. jag känner verkligen hur glad jag blir, mycke mer positiv när jag får sol.. solen lyser upp min dystra vardag :) Sen sitter jag och lyssna på lite shysst reagge och det gör också saken bättre. Jaha vad har jag gjort hittills idag då, en trött emelie tog sig ur sängen runt åtta och gjorde mig iordning och albin sen iväg och röra på fläsket.,. Var skönt att träna undra när man ska börja se resultat?! haha när man sluta äta godis kanske? men men det svårt att se något resultat själv också.. Sen efter det var det och hämta albin och hem och käka en nyttig frukost/lunch.. På dagis berätta dom att albin hade varit med minna och theodor idag.. dom hade haft jätte kul.. albin hade stått och skratta när dom halka och busade för honom hehe.. ja dom är rolig dom små liven.. ibland önska man att man kunde vara lika bekymmer fri som ett litet barn..

På torsdag är det alla hjärtans dag också.. Vad är det för mening med den dagen igentligen? en dag du ska visa dina nära och kära och framför allt din pojkvän att du älskar dom så mycket.. men vadå ska man inte kunna visa det året om lr? så man ska ha en dag om året man ska visa det då? Ne jag förstå inte.. Eller är det så att jag är så hatisk mot alla hjärtansdag för jag vet att jag har ingen kärleksfull pojkvän jag kan dela denna skit dag med..
hade ju inte vart helt fel att få en ME to YOU nalle till min samling.. Dom är så himla fina.. Så är det nån som vill ge mig en så feel free to give me one hehe :P Ne själv ska man väll hålla sig i sin ensamhet på alla hjärtans dag.. Hoppas jag får emd mig bea också.. sen får ni andra som vill dissa denna dag, får gärna vara med hehe.. ;)

Ussch vad jag känner mig som grinschen nu fast han hatar jul och just nu hatar jag alla hjärtans dag.. det är väl jag som är ett rött litet surt troll lr något då hahaha..

Ne nu fundera jag på hoppa in i duschen sen ska jag vänta på bea tills hon slut och sen ska vi sola.. bäst och passa på för imorn blir det tatto för hela slanten och då går det som sagt inte att sola på ett tag..

"Keep my feet on the ground and my head in the clouds"

puss hej



Kommentarer
Postat av: carro

hahaha, men skoja inte! ;D jag drömmer om honom på nätterna, hahaha!:D

2008-02-11 @ 18:01:09
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0