Sammanfattning om sälen ;)

hej mina kära läsare.. nu tänkte jag försöka berätta denna resa för er ;) Fast ni kanske inte får var enda detalj direkt haha :P

Började med att bea och jag skulle ta flyget till grabbarna på onsdags eftermiddag. Ni vet jag satt ju skrev i bloggen om min opackade väska den stod opackad ett bra tag till sen blev det så klart stress utandesslike, vi var frame på flygplatsen kanske tio i fem och planet skulle gå kvart över fem.. men precis när vi kommer till flygplatsen ser vi ett plan åka (som vi då i denna sekund tänkte) bägge bara NEEEEEJ! Fast då var det så att det precis landade ;) haha sen väl på arland kom tobbe hämta oss.. jag fick köra tillbaka jag var lite nervös för tycker inte om köra bil i sthlm men det gick bra.. Tog det mest bara lugnt på kvällen glodde på teven....

      

Torsdag :
Vaknade rätt tidigt börja fixa sig iordning och sånt, sen satt vi vänta på abbe i en timme typ.. var lite problem vilka som skulle åka med vilka och sånt.. tillsist kom sandro som körde oss till tejo.. Där alla som skulle åka vara samlade.. bea, jag,abbe och talli tog en bil.. alltså jag skojja inte den var helt igen packad.. vi fick sitta med min bräda i knä det var inte det roligaste direkt, kan jag informera om.. sen när vi åkte ett bra tag så blev alla hungriga stanna på något ställe efter vägen.. var inte den bästa maten tror jag inte någon tyckte.. sen köpte vi massa godis att mumsa på i bilen.. sen åker vi och åker vi.. helt plötsligt kommer en skylt sthlm 12 mil lr något sånt.. då har vi typ åkt runt i en crikel och höll på komma tillbaka till sthlm.. så hade vi åkt fel.. bara åka tillbaka man började bli lite orolig, för att kom ju aldrig någon snö efter vägen allt var typ grönt.. satt för mig själv och tänkte vi komma inte kunna åka nå bräda.. men sen efter x antal mil så börja det bli riktigt mycke snö.. och det gillar ju dessa grabbar från sthlm för dom är ju inte van snö.. så dom sladda och dryga sig som fan. trodde vi skulle dö ibland..,Sen stanna vi på en mack hoppade tobbe in i bilen och drog på markoolio och digga som fan.. finns på film haha.. sen när vi väl var frame. så åkte vi in i snövallar och fastnade i snödriver för abbe verkade tycka det var riktigt skojj.. sen kom vi till stugan som för övrigt var riktigt fin timmerstuga.. alla sprang typ in för att få ett bra rum.. Talli,jag,bea och sandro fick rummet med våningsängar som var på nedrevåningen alla andra sov uppe typ.. men inte gnällde vi för det haha.. Sen så blev det mat spagetti med köttbullar utan något till haha alla tyckte det var lite tort men men.. sen tog dom flesta det lugnt.. men tim och tobbe skulle ut.. och jag som var så party sugen var ju tvungen och följa med.. så jag,tobbe,tim,bea och sandy drog i väg till HC som låg typ tre mil från våran stuga.. det var ju typ snöstorm ute men inte hindra det oss.. väl frame klockan halv ett och ställe stängde två. träffa vi tims polare där också. så börja vi hinka i oss allihopa.. full blev jag.. sandy,bea och jag dansade typ upp på nån grej ett bord lr vad det var.. tim tvinga upp oss :P men hade jävligt skojj mycke folk och bra musik.. sen blev det hem åkning.. haha finns en del snygga bilder från det ser ut som vi helt bränd hela bunten haha.. Jag satt och tjatta om efterfest full som ett ägg... stannar efter vägen och ska pissa jag typ sitter med röven i en snödriva och pissa, trodde skulle frysa aslet av mig... sen väl hemma så börja en viss person inga namn nämda hehe (Jag) må dåligt.. jag ska ju inte dricka fort för då sluta det illa.. så jag tar med mig cidern och går på toan och lägger mig på golvet.. mår så jävla dåligt och allt snurra så mycke.. palla inte ens resa upp huvudet till toan och spy.. sen kommer bea och knacka mår du dåligt.. sen kommer hon igen du kan inte sova där.. tillsist somna jag så jag hörde ju inte vad hon sa.. ber hon talli gå få ut mig.. han bankar som fan på dörren så tobbe ska springa ner för trappen kolla vem det är som bankar så, han ramla ner för trappen haha.. men efter nån timme vaknar jag liggandes på mage på stengolvet på toan.. ligger där och dregla :P haha men kliver upp och lägger mig i sängen iaf...

     
  


Fredag: Vaknar relativt tidigt för alla ska fixa sig iordning för åka snowboard.. jag mår väldigt bra.. blir ju aldrig bakis.. Men blir förstås lite mobba för att jag är badrums liggaren haha.. menmen det bjuder jag på.. Åkte vi till backen och jag börja frysa på en gång.. tänkte detta komma jag aldrig palla.. sen satt vi vänta på alla som skulle hyra bräda jag hade ju min redan.. väl ute i backen åker alla upp i svarta backen på en gång.. men tjejerna hade ju inte åkt förut.. så dom skulle vänta uppe på toppen tills gröna backen öppna.. men jag skojja inte uppe på toppen man höll på blåsa bort helt sjukt.. men jag åkte iaf iväg med grabbarna.. dom skulle ju in skogar och hopp och allt haha men det var jävligt skojj.. efter ett tags åkande blev folk hungriga.. så gick vi in på nå ställe där vid backen och käka soppa.. några av folket gav upp och åkte hem dom.. sen var man uppe i backen igen.. så åkte vi in i skogen vi åkte bara längre och längre bort tillsist var vi hur långt bort som helst.. fick vi gå tillbaka till backen typ 2 km var helt sjukt jobbigt.. trodde jag skulle dö haha svettas ihjäl.. väl tillbaka i backen gav vi upp och åkte hem också.. helt slut var man när man kom hem men då var det bara till att kasta sig i duschen och käka och göra sig iordning för fest.. Denna dag så hade alla bestämt sig för att festa iaf.sen vid fem kanske vet inte riktigt kommer Adam och joinar ligan.. han hade precis kommit hem från utlandet. sen satt alla och förfesta i stugan jäkligt trevligt.. Sköt vi lite rakter och sånt med haha grannarna lär ju trott vi var knäpp.. så åkte vi ner på krogen som låg i våran by.. Så klart glömmer jag kameran :( så finns inga bilder från när vi var ute då.. men iaf väl inne på stället sätter vi oss alla.. så börja grabbarna köpa massa drickar shots och champane.. Drack brinnade sambuca hade jag inte gjort innan.. men det var skojj.. Sen skulle jag på toan när jag satt på toan kände jag fy fan vad full jag är ska jag lägga mig här på toan, men då gav jag mig själv typ en käft smäll och tänkte ne nu jävlar är det fest och inge må dåligt nu.. så ut och parta vidare.. stod och hoppa frame vid scen till ett band jävligt kul :P träffa lite roligt folk ;) sen så fick jag spela på black jacken åt tim vilket inte gick nå bra.. Dealern fick typ 21 hela tiden.. men det gick inte bra för någon vid black jacken.. alla festade vidare och blev fulla som nå ägg.. sen så var det slut, då blev de en vansinnes resa hem.. sen väl hemma så var det efterfest.. jag la mig i sängen och snacka jag.. sen när typ alla lagt sig så kliver jag upp för att käka macka.. men då blir det nå jävla liv på övervåningen.. så tejo kommer ner sitter och prata med mig.. så kommer hans tjej och syrra ner .. och tillsist talli med.. så sitter tejo och hetsa mig och talli dricka jäger typ halv sex på morgonen.. jag dricker och dricker dom där jävlarna för talli var å full så han höll på spy.. sen vid typ sju gav vi upp och tejo gick upp och talli la sig i soffan för han mådde dåligt.. jag gick in och la mig i sängen....


    
   
    



Lördag: Vaknar på lördagsmorgon lr jag kring tio folk börja skrika om vi ska åka till backen.. jag skojjar inte men jag hade tror jag träningsverk i var enda del i kroppen.. hade så ont i nacken kunde knappt ta mig upp ur sängen.. så dom andra åkte till backen lr ja halva gänget typ.. sen låg alla och sov typ, men tillsist pallade jag inte ligga sova hela dagen får sådan ångest då.. slänger på mig ute kläderna tar brädan under armen och promenerar ner till dom andra.. men väl ner så skulle backen stänga snart.. men jag och sandro tog några åk i backen vi allafall.. men kändes som jag var fortfarande full när i åktre för balansen var ju inte den bästa kan jag ju säga.. sen så åkte vi tillbaka till stugan och alla var helt döa typ.. kände mig så jävla trasig men tänkte i helvete att jag tänker sitta hemma.. så fråga grabbarna om jag kunde hänga på dom ut,, självklart gick det bra.. vi skulle till HC som vi var på, på torsdagen.. började göra mig iordning och dricka lite lätt ;) Men sen var det bestämmt att vi skulle käka på ett ställe som hette lammet och grisen allihopa.. låt er inte luras av namnet men det var en riktigt riktigt fint ställe.. Men vi åker iväg allihop utom typ 4 st.. så kommer vi dit så var det köttbuffe.Men när vi kom dit var jag så kissnödig att jag höll på sprängas ställer mig i toa kön så är det två karlar som går in på varsin toalett tänkte detta måste ju gå fort men det tar typ hundra år, börja överväga att gå ut och pissa.. men tillsist öppna ena dörren.. och jag skojja inte när jag säger kändes som någon hade skitit ut ett dött djur där inne fy fan vilket äckel som måste skitit där.. men jag var ju så himla tvungen att gå in där eftersom jag höll på dö för jag var så kissnödig sen satt Jag mig vid bordet och tog iaf en cider till maten.. men det var så att man tog sin tallricken gick fram till en kock lr ja och sa först lamm så fick man gå och hämta allt som var till lamm som man ville ha.. sen när man hade ätit upp det så var det fläskfile man skulle hämta och allt som var till det då.. sen sist men inte minst så var det oxfile.. och allt som var till det då.. men jag tog ju medium på oxfile så den var typ helt rosa haha.. det var jävligt gott men det kändes som man åt rå kött.. Ni vill inte ens veta vad notan sluta på det var inte billigt vill jag säga iaf fy fan tur man inte går på sådana ställen ofta.. men iaf fall sen var det dax att dra därifrån.. Jag,Adam,tobbe,andre,tim och sandy drog till HC.. väl inne där börja man dricka som fan igen.. hade jävligt skojj iaf.. stod och dansa på bordet haha.. sen var jag och sandy uppe och dansa på dansgolvet en heldel.. hade jävligt skojj iaf.. Det var ett band där också iaf.. sen när det var slut så kom sångaren i bandet fram och börja prata med mig.. då kom tobbe och bad han sjunga massa som han dock gjorde också.. stod tobbe där och digga haha herregud.. Sen blev det lite jidder där utanför när vi skulle hem.. men tog taxi hem iaf.. stackars taxichaffisen iaf.. han lär ju tyckt dom var dum i huvudet satt och skrek och bråka och rökte i bilen haha.. men han verkade inte våga säga något.. sen väl hemma springer alla grabbar in och börja skrika allt dom kan, så folket som låg och sov trodde typ det var krig haha.. sen fick två av grabbarna för sig att dom skulle in i rummet talli,bea och sandro och jag då sov i men dom hade ju låst det.. men de gjorde inget för dom sparka in dörren iställe knäppskallarna.. men der var onödigt men men.. sen så tar hjärnorna en del av listen lr vad det var och lägger den i öppen spisen och eldar upp den och spisspjället var ju inte öppet så hela stugan blev rökfylld så folk trodde väl vi skulle elda ner stugan.. men sen så gick iaf andre,tim och sandy och la sig.. jag, adam och tobbe satt uppe och krökade fortfarande.. dom drog i mig massa shots haha.. fast först var ju adam sådan hjärna att han blanda dricka och vatten och skulle shota det men efter en stund märkte han att det var lite svagt ;) haha men men tillsist när klockan kanske var sju lr något.. satt vi där och prata och då börja jag typ nästan somna vid bordet så adam undra om jag var trött.. Kanske lite sa jag haha.. så vi gick och la oss... :)

    
    
    


Söndag: kommer talli upp och skriker och dra i oss skulle ge igen för hur vi hade vart dagen innan.. klockan var nio ungefär man skulle ta sig ur sängen och gå ner och packa.. var så jävla seg hade ju bara sovit nån timme packade ihop grejerna iaf och sen var det bara ge sig iväg..i bilen hem var vi iaf, bea,ylva,jag,talli och abbe.. men resan hem tog hur lång tid som hellst för att det hade snöa så mycke efter hela vägen så alla låg och körde 50 kanske så tog ju år och dagar innan vi kom hem åkte vid elva kanske var hemma i sthlm åtta typ så hela dagen tog det.. Men vi hade skoj i bilen hem fast jag somnade till nå gånger i bilen men sov inte många minuter i sträck ;) haha sen hemma i sthlm tog vi det bara lugnt för vi skulle ju upp tidigt dan efter och åka hem..



Måndag så vakna jag vid klockan fem på morgonen men somnade om till sex.. väckte bea sen tog vi vår packning och gick ner till tumba centrum och tog pendelen till stan sen därifrån tog vi arlanda express till arlanda där vi fick vänta på flyget.. typ tio halv elva landar vi i kramfors. bara ta bilen hem till lägenheten.. Visst det var skönt att komma hem men vad fan vad jag sakna tillbaka till alla fan vad kul jag hade.. visst man var trasig när man kom hem.. men nu skulle jag lätt kunna festa flera dagar till i rad haha.. har säkert missa en hel del roliga saker att berätta men så svårt att skriva om allt så här på rak arm.. sen är det saker som kanske man inte ska skriva här heller hehe :P men men hoppas ni orka läsa detta nu haha :P

Nu har jag bara lagt ut lite bilder.. tänkte lägga ut resten på pixbox..
puss hej

Kommentarer
Postat av: carro

hej! jo den var helt okej;D men jag var bakis i TVÅ jävla dagar! så igår var jag hemma från skolan för att vila upp mig;D hahaha! durå? ni ser ut att ha haft rätt kul :D

2008-02-05 @ 21:37:22
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0