Vågar du så vågar jag....

hejhopp min små darlings...


nu sitter jag här inte allt för motiverad att skriva men tänkte för eran skull uppdatera lite :)

I fredags så tränade jag och var duktig.. sen spenderade vi dagen med att vara hos beas mamma och dricka kaffr och sedan hos min mamma och dricka kaffe.. treevligt att träffa svärföräldrarna haha ;) vi har som inget liv haha :P sen jobbade jag då på gladan och det var så JÄVLA tråkigt var typ noll pers där.. Men jag tog min nya klänning på mig haha så klippte vi sönder en gladan tröja och satt ovan på så jimmy skulle bli nöjd :)
Men senare på kvällen kom bea,sandro,angela ner så det var trevligt med lite folk man kände iaf.. fast iförsig jag blev bjuden på en resa till thailand men frågan är ju om personen kommer ihåg det han var ju som lite full haha ;)
Hade ju inte vart helt fel att åka utomlands men jag tog det som sagt med en nypa salt :)

Lördag hade jag ställt klockan så jag skulle kliva ur sängen normalt tid så jag skulle hinna träna.. kom ju ur sängen men det var med nöd och näppe men men.. åkte iväg och träna och det var typ bara jag där.. plus en söt kille som bruka vara där och träna ibland.. var bara jag och han där haha :P så smyg titta lite gjorde man haha.. sen så var jag bara hemma och tog det lugnt och tyckte synd om mig själv för mina tår är typ döda.. fy fan vad dom ser ut alltså.. sen fick jag höra att det gått bra för personen att han kommit ut iaf så det var ju skönt för han.. sen så kom bea hem vi tog det mest bara lugnt sen gjorde vi oss ordning för jobbet.. bea fick klippa till min lugg.. :)
Sen på jobbet var det rätt lugnt först tänkt det blir väl skit dåligt ikväll med.. men sen ramla det ner en hel del.. så det blev fan en bra kväll tillsist.. sen fick jag en friare också som var äldre än mamma till och med haha.. sjukt han fråga efter min andress men jag bara ger inte ut sånt hehe vad tänkte han liksom att han ska bli min fönster tittare lr? ;) aja sen kom man hem satt och prata med bea innan det blev sängen.. sen fick jag ett trevligt samtal av en söt kille också :P

Söndag idag vakna man typ halv tre var helt slut alltså.. sen åkte jag hem till mamma sen sväng och käka middag tur man har mamma :) sen åkte jag och bea och handlade lite sen har vi städat här hemma behövdes kan jag säga.. sen håller vi på tvätta nu.. skönt att få bort allt... bea sitter kolla på nån film ska sätta mig och kolla jag med tänkte jag :) imorn ska man upp och träna som vanligt me tror det får bli utan skor så mina tår får vila så jag inte får ta bort tårna tillsist ;) Har ont i mina tattos också :( För hjärna som jag är tog jag typ handukten och skrubba bort skorperna så nu har jag jävligt ont.. men är huvudet dumt får kroppen lida bruka dom säga :P

aja uppdaterar väl mer imorn...

puss hej

pics från innan gladan i fredags...

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0