your beautiful..

hejhopp mina glada vänner...

Sitter här och är trött som få alltså.. Men ska väl börja med går dagen kanske...
Börja att man klev upp som vanligt och skjusade albin till dagis och sen var jag och träna...
Sen hem och fixa lite sen hämtade man han igen.. så åkte jag och hämtade upp Evelina och thea så åkte
vi till terra cotta och köpte skit söta kläder till Elisa :) sen åkte vi då hem till mamma och Elisa då och myste lite med henne då.. Fast hon bara fiser hela tiden så hon luktar inte så himla gott :P Sen så åkte jag hem och hämta bea så åkte vi till angela. Satt vi och drack kaffe med henne och sandra. Det var väldigt trevligt, får ta det snart igen :) Sen åkte vi hem och jag la albin sen så smaka jag lite av beas sockerkaka det var gott faktis :)
Sen åkte jag iväg för hälsa på han från alla hjärtans dag, satt och prata och han hade väldigt fin lägenheten.. det var väldigt trevligt kom hem väldigt sent inatt så var av därför jag är helt slut idag.. har inte ens orkat åkt iväg och träna :( Men men fundera på åka ner på gladan och käka idag bea jobbar ju så.. sen måste jag gå på systemet sen ska jag skjusa albin till syrran vid fyra sen hämta upp tres sen dra vi till sundsvall jag hoppas det blir kul iaf :) Sen ska man hem till mamma imorn på fika :) Så måste ta mig hem i tid..


Ne en dusch sen så är det bara till att göra alla ärenden.. uppdaterar mera sedan :)

puss hej

"hello can you hear me, hello can you hear me"

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0