I know it will go my way!

hejhopp era goingar ;)

Nu sitter jag här och käka min frukost.. makrillmackor, fil med några nyttiga flingor och en banan ;)
Gissa om jag är nyttig då haha.. Ja iaf morgonen börja med att fick ett trevligt samtal ;) hehe sen så klev upp skjusa albin till dagis sen gav jag mig iväg och träna.. var som lättsammare idag faktis. Fast fortfarande väldigt jobbigt. Lite pinsamt när man ser gamkärringarna springer i kapp en typ haha.. men men när jag är gammal ska jag vara så jag med :) Idag har jag inga direkta planer. Kanske gå ut och ta en promenad? lr så kanske inte, :OP
Albin han är sjuk han :( den där jävla hostan vill aldrig försvinna.. han har haft den i typ tre månader fram och tillbaka men ingen verka veta vad det är.. får bara massa hostmedicin som endå inte funka :( aja ska ringa till sjukhuset sen och höra om jag får komma dit igen då...

Igår hade jag vart så duktig och inte ätit nå snask alls.. men då får man ett sms från mamma som fråga om man vill komma dit och käka semla.. och man kan ju inte vara oförskämd så det klart man åkte dit och käka EN semla :P Men då börja dom ställa fram godis och sånt så det där med vara nyttig igår gick ju käpprätt åt helevet.. men få se om jag kanske kan hålla mig resterande dagar i veckan då hehe.. vad tror ni? ni som känner mig haha

Gud vad jag längtar tills jag får mina tattos på plats iihh.. vill ju ha dom nu.. fast iförsig gruva jag mig lite på en av dom.. kommer nog höras en del och göra ont.. men jag är hård jag klarar detta hehe :)

Alla tjejer som läser?! Tror jag prata för alla när jag säger att alla har både en och två gånger funderat på.. Hur fan killar tänker? Dom måste komma från en annan planet när det gäller känslor.. Ofta är det så att dom lova guld och gröna skogar, sen tar dom det ifrån en lika snabbt..Ja det enda vettiga jag kan komma fram till när det gäller killar är att dom är ett mysterium.. 
"Killar, du kan inte leva med dem, men inte utom dem heller"

Jaja nog för denna stund nu ska jag ta mig en dusch och fixa till mig lite hehe...

puss hej

  
några från resan..                      
 

Kommentarer
Postat av: micke

Jobbar för de mesta, åker bräda så ofta jag kan typ :D

2008-01-22 @ 19:30:06
URL: http://hedin.bloggagratis.se
Postat av: Säändro!

Om allt går vägen så blir det Stefans hus!:)Du vet
ingen som planerar att flytta till Bruket?? Måste få bort läggan så fort som möjligt!! Kram

2008-01-23 @ 10:20:23
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0