live tomorrow

I know we can live tomorrow, but i know i live today!


Hej alla glada själar!

Här har man ont enda in i själen men idag händer de, idag ska jag ta mig i kragen ordna upp det här..
Det funka inte gå runt så här längre tyvärr :(  Det gör ont men de kommer väl gå över?!
Den sista personen man trodde skulle få upp mina ögon, fick mig att göra det. Jag ha ju veta det hela tiden men blundat men när nån utomstånde säger så måste man inse...

Ikväll ska vi brudar spela kort och med andra ord( så klart kommer jag och bea vinna eftersom vi är mästarna) hehe..
Bea och jag ska dricka, dränka alla sårade själar.. haha nu ha jag fått igång min digitalkamera så nu kommer vi dokumentera med så haha de lär väl bli endel roliga bilder kan jag tänka mig.. jag lär väl däcka med tanke på hur länge sen jag drack men nu skiter jag i det nu dricker jag fast de är måndag.. Ja ni lär väl sitta på nålar nu hur detta ska sluta :p

Jag vill inte ha nån iskall kärlek, jag vill kärlek varm som solen, inte kall som nordpolen!

*kärlek är svår, men de är de enda vi får från gud?!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0