stay whit my babe..

hejhopp socker topp ;)

ja är vaken och pigg faktis lr ja det var jag inte för en halv timme sen men.. nu ska jag köra albin till dagis iaf sen ska jag åka och öppna mitt träningskort för nu börjas det träning och äta riktigt hehe :)
Ska bli skönt att komma igång igen.. så när man ha tränat riktigt då blir det att ta ett lån och göra de ingrepp jag alltid velat gjort. Innan sommaren skulle jag vilja det så vi får väl se ;)
Sen ha jag beställt tid för tatuering igår med om tre veckor då har man två nya tateringar hehe...
Komma se ut som en tavla tillsist jag men men det blir riktigt snyggt iaf...
Men när vi var på väg till tatueran, så åker vi så klart åt helvete med bilen och det räcker inte utan på ett järnvägs spår som det går tåg fyra gånger i timme så det blev lite körigt men tillsist med lite hjälp av en kille så fick vi upp bilen och kunde åka vidare.. men jag skojja inte om jag säger att det var som en skriskoplan för det var blank is inga vinterdäck hade klarat det där.. ska lägga ut nå bilder på det där sedan haha.. men nu bli det iväg och träna...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0