take me away!

hej igen!

ska väl skriva lite så min kära vän kikki blir glad. det räcker inte att umgås med mig hon måste läsa om mitt liv också haha :P

Denna vecka har ju mest bestått av jobb faktis, har ju vart på terra cotta hela veckan. Har gått väldigt bra faktis.
Har ju som sagt väldigt trevliga arbetskamrater, så man har kul hela dagarna. De enda nackdelen är ju att man har ju som tid att kolla in alla kläder, så man vill ju köpa allt hela tiden :P haha..
Sen är man ju tydligen lik amanda jenssen också hehe.-.tycker dte är lite lustigt faktis.
Sen har jag träffat världens finaste kille med, är ju kär faktis :) man har den där känslan hela tiden när man umgås.
Det känns faktis väldigt kul. fast är ju endå lite tillbaka dragen för man har ju blivit bränd några gånger.

Har ju köpt lite kläder idag, massa fint till mig och till albin sen till lilla thea, som hon ska få när hon fyller år.
Sen här hemma skulle jag behöva städa men man orka ju inte när man kommer hem från jobbet :( men ska ta tag i det ihelgen. fast imorn har jag ingen tid alls för efter terra cotta blir det gladan. men på lördag då måste jag.
Fast då ska jag nog hem till mamma och käka sur strömming som det ser ut nu, fan vad gott alltså.

Måste även till lägga att jag hade tvär kul i sundsvall med mina tjejer alltså. Är så jävla glad att det var sådant härligt gäng. Skulle nog kunna sitta skriva en hel dag om allt som hände och vad vi gjorde.. men det orka jag verkligen inte sen lär väl ni läst vad dom andra flickorna skrivit ;) Men det var en helg full med fylla,skratt,tokigheter,vadslagning, med mera :P
Men en sak jag måste skriva om är iaf lördags morgonen.. jag körde ju min frukost varje morgon som var jäger,sambuca och tequila :P men lördags morgon satt jag och tres och körde värsta rejset med det. vi blev tvär full, inte så konstigt kanske. satt och sjöng allsång för dom andra och ramla om kring. ska lägga ut nån bild. ni komme rnog se vilken bild som är från lördags morgonen iaf hehe.. jag var helt borta haha :P men som sagt kul som fan hade jag.


ne nu kommer strax kikki med kebab åt oss hehe.. men jag säger att alla bittra tider är borta och jag är riktigt glad.
Vinden har vänt. :) känne rmig på ett väldigt förlåtande humör alltså :)

puss hej

     

Kommentarer
Postat av: carro

nice! vad gör du nu då? :) nääe! inte det minsta.. lika ruttet som vanligt ;p fy sjutton! ge mig din spinkiga kropp :D haha

2008-07-10 @ 21:09:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

okej, fan vad nice!;D det skulle man inte tacka nej till :D haha, men nääe! äru störd? :D jäkla spinkis:D jadu, måste ju göra det snart:D slutar ju snart sommarjobba och då har jag ändå ingenting att göra.. så då kanske :D haha, kram!

2008-07-11 @ 01:02:56
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är så glad att vinden äntligen har vänt för dig gumman. Nu går det bara mot bättre tider!:D Kram//spetsen

2008-07-11 @ 11:54:01
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0