blurry!

hejhopp mina kära vänner.

Vad har Emelie haft för sig idag då? Inte mycke vaknade relativt sent var väldigt trött.
sen begav jag mig hem till mamma, för att tvätta bilen och städa ur den. Hehe kanske var på tiden köpte den i oktober och har inte tvättat den en gång haha ;) Ja vad säger man, är väl inte så duktig när det gäller bilar.
så alla syskon stod där och tvätta bilen vilket sväng gäng hehe. tur man har sina syskon :)
sen så hämta jag kikki och vi åkte för att besikta bilen. Den gick ju såklart inte igenom :( men men var inge större fel på den, så juha skulle väl fixa det så är allt lugnt sen :) kanon det. sen åkte vi ´hem till mor en sväng och gnällde lite över killar hehe.. sen så stack jag och träna en sväng. måste ju passa på nu innan det stänger. på lördag är sista gången :( få se om man tar ett sommar kort på vallen. så man får röra på fläsket i sommar med.
sen åkte vi hem hit. så kom bettan och sandra över för dom behövde tvätta för det går ju inte i drömkåken ;) så spelade vi alias och snacka skit som vanligt. trevligt trevligt tjejer.
nu sitter jag här och ska strax sova för imorn blir det ju en väldigt rolig dag. ska börja jobba tio till 2 på natten weee kul dag. Sen ska jag försöka hinna träna innan man åker och jobba. så blir verkligen en lång dag.

I onsdags gjorde jag inte så mycke träna.. sen var jag och kikki ut till frånö. satt med brudarna ute på altan och snacka skit drack kaffe och rökte för mycke ;) men det är så himla skönt att prata av sig. hade så himla kul..
ett dilemma som vi kom fram till.. Det goda partiet lr det dumma? ja det är frågan. ska jag gå till mig själv verka jag ju dra mig till det dumma partiet.. men men det kanske ordna sig någon gång det med :P

Ne lär väl uppdatera på lördag för imorgon har jag inte mycke tid till det. vet att jag varit lite slö på bloggnings fronten men jag är inte så motiverad och skriva för tillfället.. men men de lär väl bli bättring snart...

"du är som en parasit som inte går att utrotta"

puss hej

pics

    

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha okej:D joo ;) jag ska bara ta det lugnt, ska till umeå nästa helg så ska vila upp mig tills dess hade jag tänkt mig!;D men ååh, kul! fan vad värdelöst :p kramar!

2008-05-23 @ 00:50:03
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Lina

Vad duktig du är som städar o tvättar bilen, skulle jag också behövt göra haha =)

2008-05-26 @ 12:02:25
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: carro

aah okej.. jobbigt :) men du får tänka att det kommer fler tillfällen :) åh, då måste du lägga upp bild :) joo jag ska dit och fyfan så slitet det kommer bli! usch;D joo, min helg var lugn och skön! var chaffis ;P du då? :) kramkram!

2008-05-27 @ 15:49:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0