flower!

hej!

Fortfarande väldigt nere :( Känner när jag ska kliva ur sängen att jag igentligen inte har någon ork alls för det.
Vill bara dra täcket över huvudet och aldrig komma fram mer.  Varför kan man inte bara för en dag känna otrolig lycka? bara att allt är perfekt? varför kan inte jag få det alla andra har?
Fast det jag vill finns så långt borta jag tror väl aldrig att det kommer hända, men endå hoppas man och drömmer.
Folk ser inte att man mår dåligt, för när man går ut så drar man på sitt smile och verkar glad. Men inombords skriker och grina en hjälplös flicka som inte får det hon vill. Försöker sysselsätta mig med träning lr något för att få bort tankarna. Men det spelar ingen roll vad jag gör så följer alltid tankarna med mig, Varför? kanske? när? aldrig?vill? .. ne många frågor men inga svar. Jag väntar för jäves.


ne nu ska jag åka träna.

puss hej

Kommentarer
Postat av: carro

aha okej, men fixa bild då den är klar! lite svårt att förklara, men nedanför bröstet, på revbenet typ.. såg en bild på det och det var skitsnyggt :) en text ska jag ha :) kram!

2008-05-08 @ 17:44:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Carro

"But somehow youre still alive inside,
They took your breath but you survived,
You don't know how but You don't even care,"- för d viktigaste är att du fortf finns här.
Det kommer nog att bli bättre, bara du tillåter dej själv att må bra. Om du förstår va jag menar?
Vill se pix på din nya gaddning. =)

2008-05-08 @ 17:57:21
URL: http://normajean.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0