heartbreak hotell

hejhopp alla glada!

Nu sitter man här, har varit dålig och uppdatera på slutet man har som inte orkat, ska försöka bli bättre.
Bli ju så irriterad på alla andra när dom inte uppdatera hehe :)

Sista april var man ju hemma hos sandra hade jäkligt kul faktis, tog inte så mycke bilder men ska lägga ut dom få jag tog sen. efter en härlig sommar kväll hos sandra så åkte vi till kramm hade faktis väldigt skoj där med fast jag tyckte inte jag kände igen nå folk alls ;) men hade roligt endå haha :P bettans och mitt vad blev ju av iaf haha..
Ja bettan och jag var ju och shoppa i sundsvall påd agen med blev ju massa kläder som vanligt hehe.
Tror min gaderob kommer sprängas snart.

Sen fick jag ett samtal i fredags med, som gjorde mig glad. Prata bara allmänt och sjukade sig.
Sen på kvällen satt jag hemma med kikki och jenny och bara snacka skit hela kvällen, var mycket trevligt faktis :)

Igår lördag jobba jag hela kvällen/natten. Var mycke folk fast det var ju äldre för dom hade klass fest för dom som var född 72. Men sen kom det yngre med så blev ju lite blandat och man hade fullt upp hela tiden så det var skoj. men när jag kom hem så stupade jag ner i sängen på en gång.

Idag har jag inte gjort så mycke hittills jag och albin har vart och handla lite plock och sånt. Käkade en glass och sånt. Nu tvättar vi och försöker röjja undan lite lr jag försöker albin är inte så hjälpsam ;) men men sen skulle kikki komma skulle vi käka pizza sen ska hon assistera mig och bytta däck på bilen har jag bestämt haha. vi får väl se hur det går har aldrig gjort det förut men nån gång måste ju bli den första, när man inte har nån karl som hjälper en hehe...

aja ska lägga ut bilder på albins cykel sen och på när Händiga jag bytter däck på bilen då hehe :P

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0