Informer!

Hejhopp!

Nu sitter man här på lördags morgon har väl som varit vaken en stund. Har bråkat med albin. För ska försöka få honom att sluta med blöja men han vägrar värkligen. Han skriker och grina och ska ha blöja. Men ha tvingat på han ett par kallingar nu får vi se hur det går. Går tjatta på han hela tiden nu om han är kissnödig måste han gå på toan.  Lär väl visa sig hur det går ;)

Igår så träna jag och sånt som vanligt. Var på arbetsförmedligen också. Alltid lika givande lr så inte :(
Varför kan man inte bara få ett riktigt jobb? börja fundera på om man ska pröva och börja på folksam.
Jaja får se vad som händer. Sen så for vi en sväng till daniel. där var roine,kikki,danne. Så satt vi snacka lite och sånt bara. Sen så bestämde vi att vi skulle åka hem till mamma och spela sällskap spel. Så jag,danne,albin, och tommy åkte hem till mamma först. Vi körde ombytta roller. Alltså tjejer mot killar. Mamma och jag vann hehe :P Det starkare könet segrade ;) lite senare kom kikki och syrran med. så spelade vi alias. det är så jävla kul. Jag skratta så tårarna rann, helt sjukt vad kul. Så hoppade daniel och tommy studsmatta haha så såg ut. danne ramlade av haha.. sen hoppade jag upp med. så hmna jag på rygg när danne hoppade. Kände mig som en skalbagge som inte kunde ta sig någon vart. Var iaf en jävligt rolig kväll har inte skratta så här mycke på länge. :) Jag tryckte i mig massa godis och chips med ;) men denna kväll får vi göra om snart igen.

Planerna för idag är ju. försöka få albin och kissa på toan som sagt ;) sen ska vi iväg till mormor för hon fyller 83 år idag :) så ska vi fira henne. sen börja jag jobba redan vid klockan halv fyra så då ska elin passa albin :) sen sluta jag ju inte förns inatt så blir inte så mycke roligare dag i dag ;) men imorn ska vi få en ny familjemedlem hem hit albin och jag ;) en liten kissekatt :D Lilla mischa ska flytta in hos oss.

puss hej
 

Kommentarer
Postat av: carro

haha ja men du är ju rena umgdomen då ;) hahaha, okej.. fan vad kul! :D en katt?! usch:D nääe idag ska vi fira josse som fyller år ;) så imorgon kommer jag ligga i ångest! haha.. kramkram!

2008-05-17 @ 17:05:15
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0