Life has a funny way!

hej där!

Inleder med den vanliga frasen, sorry att jag inte bloggat på länge.
Jag vet att jag är dö tråkig, men tänker jämt att jag ska de sen kommer jag alltid på något annat att göra.
har även bilder jag hade tänkt lägga in, men de blir icke idag heller orka inte ta dom från mobilen till datan :/

Vad har hänt på sistonde då? Ja ni, inte mycke alls. Har jobbat hela helgen på gladan, chockade ni blev va?!
Igår söndag så umgicks jag med bettan och vi svullade godis också en chock va?!
idag ha jag jobbat på terra cotta hela dagen, tycker endå dagen ha gått fort.
Tänkte träna efter jobbet men så blev inte fallet, efter som min kära son klev upp kvart över fem imorse var han ganska trött när jag hämta han efter sex på dagis.. så de var bara fara hem och lägga han i sängen.
imorn lär de inte bli mycke till träning heller eftersom, jobbar till sex, sedan efter det ska man hem till mamma,
för lillasyster Elvira fyller tio år. Sen ska man hem och umgås med sandra,bettan,suddan som det ser ut?!

Igår var jag ute och åkte med bilen, för att försöka få albin och sova en sväng. Ibland tycker jag de bara är så skönt att bara köra och köra. inte veta vart man ska, jag tänker alltid så mycke när jag åker bil. När jag åker bil är nog den enda gång jag verkligen kan vara tyst. Eftersom jag bara försvinner in i mina tankar. men som sagt det kändes väldigt skönt att bara åka runt lyssna på musik och rensa tankarna.

På torsdag ska man gadda sig också. ska bli trevligt. blir en på handleden tror jag denna gång. Med några latinska ordspråk. blir nog snyggt det.

ne nu ska jag avrund ska iväg och hänga mer tvätt...

puss hej

"Jag åkte den vägen, och tankarna kom"


Kommentarer
Postat av: kikki

haha, tyvärr tycker jag ju inte att du är så duktig på de då :D

2008-10-10 @ 19:41:17
URL: http://christin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0