Lika hopplöst förälska...

hejhopp!

Fan vad allt känns så jävla bra just nu...

Jag vet inte om de bara jag som är sånn men..
Detta är en typiskt kväll för jobbet för mig.. Dra på lite shysst musik.. just nu lite sjungvänligt Tomas ledin ;)
Hoppar in i duschen sjunger falsk för mig själv där inne och tror jag är sååå jävla bra haha..
Sen ut ur duschen på med underkläder och hoppar runt i de och sjunger mot min hand, som förtillfället är min mick..
Bara känner hur allt är såå himla bra?! :) Står i spegeln och kollar på mig själv medans jag sjunger och svänger på höfterna lite sexigt, som man själv tycker ser så bra ut, men som säkert för alla andra ser jävligt lustigt ut..
Fortsätter mot gaderoben, drar ut allt man har för att hitta något man tycker ska sitta bra för kvällen hehe vilket man typ aldrig hittar, men vem fan bry sig?! Du är ju bäst ;) Sen smeta på lite smink och känner så jäkla snygg...
Sen iväg till fyllskallarna på jobbet.. :)

Ne som sagt snart beger jag mig iväg till jobbet.. over and out från en glad liten snärta..

puss hej

 detta var på en trött Emelie i natt..

Kommentarer
Postat av: Din Beeet ;P

Helt rätt gumman, du är störst bäst och vackrast! På söndag när jag kommer hem så hänger vi va? :D Puss puss mitt lilla hjärtegull :P

2008-10-17 @ 22:53:09
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: carro

fint!:D jag ska ta det lugnt, dudå? :D kram!

2008-10-18 @ 17:34:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0