nuuu är de sååå..

hejhopp..

orka igentligen inte skriva något.. men ska bar skriva en liten blogg till min kära vän sandra..

Kommer sakna dig så mycke gumman :( här sticker du till norge och ha kul utan mig..
Men jag är jävligt glad för din skull endå, jag ska ju komma hälsa på dig och härja med dig där i norge..
Sen kommer du ju hem till jul så man får umgås med dig då.. Kommer iaf sakna dig jätte mycke..
Vår pratstunder och roliga partykvällar.. hoppas du får de jätte bra gumman.




För övrigt jobba jag hela helgen som vanligt..

"Du är fin ;)"

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är vännen! Jag kommer sakna dig med. Vem ska jag nu tjata och gnata med om min i-landsproblem,haha. Men det finns ju internet och telefon så vi får hålla varande updaterade. Hoppas allt går bra med..hmmm ja du vet;) Jag hejjar ju som vanligt på! Ta hand om Bettan nu när jag är borta och se till att slutar mesa på så mycket;) Många pussar och Kramar från mig!!



Ps. Jag lovar att jag ska skaffa en mer smickrande frisyr till jul;)



Haaade

2008-10-24 @ 10:49:24
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Karolin

Vilket fint inlägg du skrivit.:)

Hoppas allt är bra/karro

2008-11-04 @ 22:01:43
URL: http://karolini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0