OOH MY GOD!

Alltså man slutas aldrig förvånnas alltså.. hur kan man skriva och säga att man älska någon så fort? jag mena hallå hur länge har ni vart tillsammans igentligen? och hur seriös ha du vart hittills..
Jag själv ha alltid sagt kommer de ordet fort så tappa man känslorna lika fort.. fast det kanske är bara jag..
För hur kan man endå älska en människa efter nån månad, man känne rju inte personen då?
Aja vad vet jag?! men jag vet att jag tycker du är en patetisk gold digger...


Sitter här på morgonen och kolla på min älskade albin som bara springer runt och låsas köra bil haha..
han är så söt albin.. :) förstå inte hur man inte kan bry sig.  sen Dora är ju albins kattunge haha hon är lustig hon, igår satt hon och kolla på tom och jerry på teven haha, nu sitter hon och kolla på albin när han springer om kring hehe.,.


Sen tillbaka till de där med ångesten den ligger fortfarande där.. varje kväll är likadan. Det är så jävla jobbbigt.
Man vill som inte lägga sig för då vet man vad som vänta en..


Ne nu ska jag göra mig och albin i ordning och sen bli de dagis för han och jobbet för mig.. woohoo.. sen ska jag städa när jag äntligen kommer hem...


"I would have given you all of my heart
But there's someone who's torn it apart And he's taken just all that I had
But if you want I'll try to love again
Baby I'll try to love again but I know
The first cut is the deepest
Baby I know the first cut is the deepest"


puss hej

 


Kommentarer
Postat av: carro

haha, ja det är då bara att göra det!:D

2008-09-10 @ 16:53:40
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0