free fallin...

just nu just denna sekund bestämde jag mig. med en bra låt i strömandes ur högtalaren..
låg som vanligt i tankarnas värld, som alltid jag vet ;) jag kom på mig själv att jag verka vilja vara olycklig?
varför? söker jag mig till de? ne just nu bestämde jag mig för att jag ska inte vara de längre...
jag ska skit i allt som får mig att må dåligt, ger mig dålig energi.. just denna sekund ska jag må bra..
jag ska vara lycklig.. som jag känner när jag lyssna just på denna låt...
Jag ha ett bra liv, jag ha jobb,lägenhet, bil och sist men absolut inte minst min älskade son albin som är större än allt annat.. Och just i denna stund tror jag allt kommer ordna sig :)


"iám gonna leave this, this world for a while "

"i gonne whrite her name in the sky, shes a good girl, loves her mama"

puss hej


Kommentarer
Postat av: Vicky

Tjena! Va kul det var att träffa dej idag! Hittade du nått vettigt eller vart det hemgång tomhänt? Hade så bra!

2009-05-03 @ 20:49:35
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0